Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AI dude, ik denk dat ik uwe good run aan t bezigen benzit echt in een dip..kan zelf niet meer winnen op world class
mijn wl ook zwaar slecht...had 8 matchen te gaan en allemaal na elkaar verloren
kan geen enkele kans bij elkaar voetballen en ik heb 7 van de 10 verloren op world class allemaal met deze stats...
![]()

kan zelfs mbappe zijn als ge chance hebtAI dude, ik denk dat ik uwe good run aan t bezigen ben
Een vraagje dat ik heb, stel dat ik ooit in eindfase van de WL geraak, dan krijgt ge minstens één rood kaartje, zijn die ook capped, of kan dat eender wie zijn?
Alles wat in TOTW zit. Als je in elite zit kan dat alles zijn wat in TOTW heeft gezeten.AI dude, ik denk dat ik uwe good run aan t bezigen ben
Een vraagje dat ik heb, stel dat ik ooit in eindfase van de WL geraak, dan krijgt ge minstens één rood kaartje, zijn die ook capped, of kan dat eender wie zijn?

Bij mij is hij supersub, valt niet in te passen in mijn ploeg, nog niet zoveel meegespeelt maar hij speelt heel makkelijk en schiet ze erg mooi binnen. Goeie spits.Die Openda met marksman .. wow. Ik zelf link hem met maar 1 link in een 4-3-3 op 8 chem, zeker de moeite waard.
Als supersub met finisher ook de moeite, probeer hem maar eens. En het is een Belg dat maakt het leuker ;-)
Hier gaat het goed. Ik speel de meeste Squad Battles nu een moeilijkheid hoger en blijft lukken. Ga zo weer aan de +60k punten komen voor Elite 1.nu kan ik niet meer winnen op pro...0-4 verloren
ergste vormdip ooit wtf geen idee wat er aan de hand is
semi pro dan maar zeker...