FIFA 22

FIFA 22

amai zovele nieuwe SBCs vandaag. Hopelijk zit er iets goeds in de vele packs.

EDIT: niks goeds, beste kaart Ginter 84.

Laatst bewerkt:
Kan iemand het volgende bevestigen?

Ik heb eens mijn krijtlijnen van kleur veranderd

Hoe noemt de standaard kleur? Is dit grijs, of bestaat er ook wit?

Oftewel is dit steevast uitverkocht, want je kan op wit zoeken, maar heb dus momenteel enkel grijs

Oftewel is dit steevast uitverkocht, want je kan op wit zoeken, maar heb dus momenteel enkel grijs
Krijt? 🤔 zeker dat jij voetbal speelt? 😂 (kalk) just kiddig.

Standaard is gwn “geen” want ik heb niets ingesteld.

Voor wit moet ge gewoon niks instellen, das de standaardkleur

Die nkunku is ook wel uitgemolken, maar goed zolang hij presteert zeker.

Ik heb de rulebreakers passingversie al, buiten schot dat beter is zie ik zelf niet de upgrade in. Ik denk zelfs voor de positie van CM die ik er mee speel dat ik meer heb aan die machtige pass can de rulebreakerskaat.

div4.png

Ik zuig in dit spel maar er zijn er nog die harder zuigen. Nog maar 6 wins deze week maar als je er dan een keer 3 op een rij krijgt dan promoveer je dus. Ik weet dat het soms beter is om express te verliezen en wat langer in een div te blijven maar ik win zo weinig om dan nog een win weg te geven. Plus dat hogere Divs betere rewards geven.

Zo die nieuwe SBC (Peres) en objectives leveren wel een leuk ere divisie ploegje op. Die Openda bv amai wat een spits.

Die Hero SBC is wel dikke BS. 200k terwijl er maar 5 heros zijn die meer dan dat kosten.

Terug
Bovenaan