FIFA 22

FIFA 22

Zo die nieuwe SBC (Peres) en objectives leveren wel een leuk ere divisie ploegje op. Die Openda bv amai wat een spits.

Die Hero SBC is wel dikke BS. 200k terwijl er maar 5 heros zijn die meer dan dat kosten.
Ik vind ze leuk om te doen. Ik hoopte natuurlijk op een Di natale of Ginola maar het werd desastreus genoeg Mostovoi. Dan nog La Liga waar ik geen enkele link heb. Best wel wat spelers voor ingeruild maar bon waren wel allemaal untradable en gebruikte er quasi niemand van. Nog wel een kleine 50k moeten inleggen.

Ik vind ze leuk om te doen. Ik hoopte natuurlijk op een Di natale of Ginola maar het werd desastreus genoeg Mostovoi. Dan nog La Liga waar ik geen enkele link heb. Best wel wat spelers voor ingeruild maar bon waren wel allemaal untradable en gebruikte er quasi niemand van. Nog wel een kleine 50k moeten inleggen.
Nou leuk om te doen. Er zijn zoveel SBCs ik heb niet de coins/fodder om ze allemaal te doen ik moet dus keuzes maken en deze is snel gemaakt. 200k moet inleggen voor een grote kans op untradeable prut te krijgen, nah. Ik heb ook wel wat untradeables maar die hou ik toch liever voor een goeie SBC.

Nu vorige week Morata en Mahrez gedaan dus echt veel 85+ fodder heb ik niet meer.

lol heb jij dikke chance. Van alle heroes pack je de meest waardevolle

Is een fransman dus die moet makkelijk in te passen zijn in zowat elk team
Dikke duim verdiend, ik ga hem proberen op de cam te rocken

Ik heb al teampje klaar, maar imgur wilt niet mee, upload error constant

Terug
Bovenaan