FIFA 22

FIFA 22

met zo een team in div 5 zitten dan zijt ge toch maar ne duts ze :unsure:
Vandaag tegen 88 rated team gespeeld in div5.

POTM salah, beste spelers van de PL eigenlijk. Enige dat hij nog miste was CR7.
Heb em wel afgedroogd eigenlijk, kerel deed maar 1 ding ook. Na zijne Salah gaan en me links trappen.
Dan heb ik maar de irritanten uitgehangen en tijd gewonnen bij doel trappen :rofl:

Die Keane is wel tot vervelens toe goed, ga je hem ni houden dan?
Nee heb hem verkocht voor 410K.
Aangezien de prijzen toch gaan zakken en ik momenteel een italiaans ploegje heb kon ik er niet super veel meedoen.

Liefst van al zou ik Del Piero in de spits zien lopen maar kheb nu 754k en die kost +-1 miljoen ...
Nog ff sparen en zien na Nieuwjaar.

Nee heb hem verkocht voor 410K.
Aangezien de prijzen toch gaan zakken en ik momenteel een italiaans ploegje heb kon ik er niet super veel meedoen.

Liefst van al zou ik Del Piero in de spits zien lopen maar kheb nu 754k en die kost +-1 miljoen ...
Nog ff sparen en zien na Nieuwjaar.
Ik ben aan het sparen voor Di Natale. Buiten WF lijkt die iets beter. Heeft ook betere traits zoals outside footshot en finesse.

Is vooral goedkoper dus ik ga vlugger Di Natale kunnen kopen dan Del Piero. Maar als ik ze beiden bekijk weet ik niet of ik voor Del Piero zou kiezen als coins geen bezwaar waren. Die WF doet veel natuurlijk.
kvind het ook wel zonder om al uw coins aan 1 speler uit te geven.
Stel dat ik nu 800k zou hebben, en ik koop Di Natale (of Del Piero moest die aan die prijs staan), dan hebt ge terug 0 coins en maar 1 versterking.

Terwijl bv Pirlo en Gattuso 700-750K zijn samen.

Sowieso ga ik wachten tot na nieuwjaar.

kvind het ook wel zonder om al uw coins aan 1 speler uit te geven.
Stel dat ik nu 800k zou hebben, en ik koop Di Natale (of Del Piero moest die aan die prijs staan), dan hebt ge terug 0 coins en maar 1 versterking.

Terwijl bv Pirlo en Gattuso 700-750K zijn samen.

Sowieso ga ik wachten tot na nieuwjaar.
Mss maakt 1 speler van 700k meer inpact dan 2 van 350 🙂

Ik heb al een behoorlijk goed team. Als ik ergens wil versterken zit je al gauw in de prijsklase 400-700k. Ik kan toch moeilijk wachten tot ik 5.5 miljoen heb om dan 11 spelers van 500k te kopen? Dan toch beter telkens je 500k hebt eentje te kopen.

Pirlo heeft 70 pace, Gattuso 73 pace. Die zijn "goedkoop" voor een reden hé.

bleh voorbije dagen Squad Battles gespeeld dat ging goed maar nu weer in rivals en wat een verschil. Zelfde spelers maar alles gaat nu zoveel trager, precies of er hangt lijm aan hun schoenen en passes die ook vaker de kant uitgaan die ik niet wilde. Precies een ander spel. In oktober ging rivals nochtans ook zo soepel.
Ik heb net hetzelfde voor. Een 3tal weken lang enkel Squad Battles gespeeld op wereldklasse. Heb me dan aan Rivals gewaagd en zoals je zegt mijn spelers reageren helemaal anders, missen een pak snelheid, simpele passes komen niet aan, zijn direct moe etc etc....
Ik weet dat alle hulpmiddelen uit staan online maar dit vind ik toch een heel groot verschil met offline matchen.

Ik heb net hetzelfde voor. Een 3tal weken lang enkel Squad Battles gespeeld op wereldklasse. Heb me dan aan Rivals gewaagd en zoals je zegt mijn spelers reageren helemaal anders, missen een pak snelheid, simpele passes komen niet aan, zijn direct moe etc etc....
Ik weet dat alle hulpmiddelen uit staan online maar dit vind ik toch een heel groot verschil met offline matchen.
Staan je settings hetzelfde als online? Want offline en online zijn andere settings qua besturing als je niets aanpast. Hier speelt dat zowat hetzelfde qua passen, schieten enz.

Ligt niet aan hulpmiddelen of zo hoor, alles lagt gewoon in rivals. Bv je krijgt een suggestie voor een vervanging dan moet je RT ingedrukt houden en dan A drukken als je wilt bevestigen wel in rivals loopt zelfs dat traag.

Passes heeft ook niet met hulpmiddelen te maken maar gewoon met dat alles trager verloopt. Het spel lagt gewoon eens je rivals speelt.

Ligt niet aan hulpmiddelen of zo hoor, alles lagt gewoon in rivals. Bv je krijgt een suggestie voor een vervanging dan moet je RT ingedrukt houden en dan A drukken als je wilt bevestigen wel in rivals loopt zelfs dat traag.

Passes heeft ook niet met hulpmiddelen te maken maar gewoon met dat alles trager verloopt. Het spel lagt gewoon eens je rivals speelt.
Ik heb alleen de eerste week Lag gehad in fifa. Voor de rest zelden tot nooit.

Terug
Bovenaan