Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn passing en dribbling is toch wel redelijk minder tov Insigne zijn Adidas? Vooral passing vind ik redelijk belangrijk.
Hangt af oeveel die adidas kaart kost voor te maken en dat het echt worth is.Die zijn passing en dribbling is toch wel redelijk minder tov Insigne zijn Adidas? Vooral passing vind ik redelijk belangrijk.

Hangt af oeveel die adidas kaart kost voor te maken en dat het echt worth is.
Deze is gewoon super cheap, test hem en is hij niet goed kan je hem op de bank zetten of weer verkopen met amper verlies.
@GETHEZ Dat is allemaal in je hoofd man, scripting bestaat niet. Kijk naar al die pro's die vliegen door divsies.![]()
Die weten hun weg daar rond te vinden voor 1 of andere manier, kzou graag ook weten hoe die weten da te omzeilen.kweet dat ge sarcastisch zijt maar die pro's zijn gewoon zoveel beter dat die zever minder werkt,kunt dat beetje vergelijken met prime barca of prime real,die scheids mag nog elke match omgekocht zijn die zijn zodanig goed dat zelf de ref er niks aan zou kunnen veranderen
Als passen de verkeerde kant op gaan ligt 9/10 aan je zelf. Hoe staat je playerlock? Early, Late.. hoe staat je speler waar je mee past opgesteld? Wat doet de speler waar je heen wilt passen. Welke knoppen gebruik je om te passen?Dit spel slaagt er telkens in om mij ELKE match rotslecht te laten spelen...
Ik bedoel hoe simpel kan het zijn naar een andere speler die achter mij staat, te passen, bv. Naar links mikken (richting goal dus) , hoek van 90 graden met de joystick bij een thuisspel, en hij slaagt er nog in om dit te verkloten door naar de zijlijnen te passen voor een speler die recht achter mij staat
Dan begin ik me toch serieuze vragen te stellen hierbij
Kan toch niet zijn dat ge elke dag rotslecht speelt, ik bedoel er moeten toch betere dagen tussen zitten ook, ongeacht ge nu op de rechtstreekse counter loert of de bal mooi kunt rondtikken
En dan krijg ik nog meer op mijn doos als ik erop begin te vloeken, wa een klucht dit spel
Gewoon joystick naar links plus X, als dat al ni werkt, chapeauAls passen de verkeerde kant op gaan ligt 9/10 aan je zelf. Hoe staat je playerlock? Early, Late.. hoe staat je speler waar je mee past opgesteld? Wat doet de speler waar je heen wilt passen. Welke knoppen gebruik je om te passen?
Was het leven maar zo simpelGewoon joystick naar links plus X, als dat al ni werkt, chapeau

Er staat simpelweg 1e speler in de baan als ik toen de pass gaf, voetbal kan technisch zijn, maar toch gene rocketscience?Was het leven maar zo simpel![]()
Het is een spel, dus er zit altijd iets van hulp in de game. Afhankelijk uw settings neemt die uw joystick input van het moment, positie van de passer,(waar staat zijn gezicht heen gericht en was is zijn momentum), knoppen die je indrukt die niet nodig zijn (sprint bv) de looplijn van de pas ontvanger en waar er een tegenstander staat, en welke type pas je geeft. (Risico pas, grond pas, lofted pas, voorzet, steekvlam,.. bepaald waar en hoe de bal heen gaat.Er staat simpelweg 1e speler in de baan als ik toen de pass gaf, voetbal kan technisch zijn, maar toch gene rocketscience?
En wa bedoelt ge precies daarmee was het maar zo simpel
Ik wordt hier gewoon knal in t zak gezet alle keren, gelle hebt er duidelijk gene last af
Ge zijt niet alleen. Ik word momenteel in div 9 (bijna in 8) weggespeeld met mijn 84 rated - 100 chem team. Ik heb net nog verloren van 74 rated - 60 chem team met 2-4. Ligt niet aan de spelers, ligt niet aan de controls, maar het ligt aan mij hoor. Dribbelen is een drama en telkens als ik moeten passen krijg ik keuzestress van welke soort pass. En dan heb ik het nog niet over alle mogelijke tactische instellingen waar ik geen hol van snap.Er staat simpelweg 1e speler in de baan als ik toen de pass gaf, voetbal kan technisch zijn, maar toch gene rocketscience?
En wa bedoelt ge precies daarmee was het maar zo simpel
Ik wordt hier gewoon knal in t zak gezet alle keren, gelle hebt er duidelijk gene last af

.Amai ziet er een leuke speler uit. Enige min puntje die ik zie is zijn agility/balance dat is behoorlijk laag dus als je die zelf gaat willen bedienen en ik neem aan van wel aangezien het een CDM is kan hij misschien wel wat ongemakkelijk aanvoelen.Had uit die copa een Adidas Rice. Best wel een leuk kaartje me dunkt met goeie verdedigende stats. Moet wel een shadow op voor de snelheid.
Iemand al mee gespeeld?
omdat die settings online niet werken. die staan vast voor iedereen het zelfdeIs toch wel wreed grappig, zet ik het manueel op legacy defending speel ik vele beter en win ik regelmatig, ga ik niet uit fut, naar de settings om dit goed te zetten trekt het weer op nikske
En hier komt de pointe: ingame kan je niks veranderen, die optie is greyed out...
Echt wat een achterlijke bende daar bij EA
Ik wil uwen nieuwen bucht ni opgedrongen krijgen!!! Wat is dat voor nen BS toch zeg