FIFA 22

FIFA 22

Dat “stramien” kan ook aan u liggen, en niet aan EA. 🤔😂
Ja natuurlijk ze snoepen de bal te snel af, ik weet niet wat jullie zoal gebruiken om af te pakken in rechtstreekse duels, rondje of vierkant, maar het is telkens gratuit weggegeven

Positioneel heb ik 'minder' problemen als rechtstreekse duels

Ja natuurlijk ze snoepen de bal te snel af, ik weet niet wat jullie zoal gebruiken om af te pakken in rechtstreekse duels, rondje of vierkant, maar het is telkens gratuit weggegeven

Positioneel heb ik 'minder' problemen als rechtstreekse duels
Daar is geen juist antwoord op. Hangt van situaties af. Soms vierkantje, rondje, of L2.

pffft die nieuwe SBCs, ferme loterij. Voor het zelfde geld krijg je een silver player met een hoge stat. Is ook allemaal untradeable dus verkopen kan niet.

gelukkig nog gewonnen maar twas weer zo een duts met drop back counter en de bal naar voor knallen in hoop dat ie goed viel

FETZrfsWQAEjl6w

Laatst bewerkt:
preview.jpg

Preview packje. Wat denken jullie kopen? ;)

Eerste keer dat ik zo'n hoge rating uit een packje haal. Vorige record was 88 (Lukaku/Sterling). Net geen 70k waard, zeker niet het grote lot dus maar goed mijn coins zullen weer wat aangevuld zijn.

Nieuwe Insigne SBC valt beetje tegen zijn shooting is niet ideaal en ook zeer zwak en zeker voor die prijs (84 +85 rating team) zijn er normaal wel betere alternatieven.

EDIT: Packje erna zat Thiago Silva in dat is fodder van 6-7k dus heb je het packje al zo goed als terugverdiend, de rest is bijna pure winst dus ook maar gekocht. Daarna was het gedaan met mijn geluk.

Laatst bewerkt:
Hoe doen jullie vrijschoppen voor doel, nog maar 2 binnengelepeld volgens de stats

Vorig jaar had ik dat trucje echt onder de knie met zo de joystick naar onderen indrukken (1 op 3 ging erin ofzo van dichtbij)

Iemand een beginner tutorial over wat je kan en niet kan doen bij zulke fases

preview.jpg

Preview packje. Wat denken jullie kopen? ;)

Eerste keer dat ik zo'n hoge rating uit een packje haal. Vorige record was 88 (Lukaku/Sterling). Net geen 70k waard, zeker niet het grote lot dus maar goed mijn coins zullen weer wat aangevuld zijn.

Nieuwe Insigne SBC valt beetje tegen zijn shooting is niet ideaal en ook zeer zwak en zeker voor die prijs (84 +85 rating team) zijn er normaal wel betere alternatieven.

EDIT: Packje erna zat Thiago Silva in dat is fodder van 6-7k dus heb je het packje al zo goed als terugverdiend, de rest is bijna pure winst dus ook maar gekocht. Daarna was het gedaan met mijn geluk.
Lekkere pull.

Ik heb dit jaar ook ontzettend veel geluk met mijn packs..

Mané, VVD, Varane, C. Ronaldo, Mbappé,... en dan heb ik nog 2 ICON SBC's kunnen completen.
Het toppunt op de kop toe, is dan ook dat ik maandag Mbappé uit een pack haalde en de volgende dag C. Ronaldo. Van fucking veel geluk gesproken... :D

Hoe doen jullie vrijschoppen voor doel, nog maar 2 binnengelepeld volgens de stats

Vorig jaar had ik dat trucje echt onder de knie met zo de joystick naar onderen indrukken (1 op 3 ging erin ofzo van dichtbij)

Iemand een beginner tutorial over wat je kan en niet kan doen bij zulke fases
Pas gewoon naast u en skip de vrije trap, ze zijn het niet waard te proberen scoren.

Lekkere pull.

Ik heb dit jaar ook ontzettend veel geluk met mijn packs..

Mané, VVD, Varane, C. Ronaldo, Mbappé,... en dan heb ik nog 2 ICON SBC's kunnen completen.
Het toppunt op de kop toe, is dan ook dat ik maandag Mbappé uit een pack haalde en de volgende dag C. Ronaldo. Van fucking veel geluk gesproken... :D
amai dat is nog wat anders dan dat ik kreeg. En spelen ze een beetje lekker? VVD en Varane is een goeie verdediging. CR7 en Mbappé samen in de ploeg krijgen wordt wel iets moeilijker, maar met een Pogba er tussen lukt dat ook wel. Leuk.

Laatst bewerkt:
Serieus aan het twijfelen om die Insigne SBC te doen. Dan kan ik terug naar een volledig Serie A team gaan want daar mis ik enkel een goede LM/LW.

kerel gaat alleen voor doel af,ik ben dan nog aan het winnen,lagspike terwijl de volledige match lagvrij was...kerel scoort 1-1 en extra tijd 1-4 verloren

...moet niks meer zeggen zeker

Laatst bewerkt:
Ze manipuleren alles in dit spel, hoe meer je speelt hoe minder je krijgt. Dynamic difficulty in de games is soms ook te belachelijk voor woorden.

Terug
Bovenaan