Je deelname is maar voor 1 weekend, wel een weekend naar keuze.Is het eigenlijk mogelijk om 2 WL's in één weekend te spelen? Heb bv vorig weekend ni gespeeld en heb dus zo'n deelname 'over"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je deelname is maar voor 1 weekend, wel een weekend naar keuze.Is het eigenlijk mogelijk om 2 WL's in één weekend te spelen? Heb bv vorig weekend ni gespeeld en heb dus zo'n deelname 'over"

Hoja met backbone merk ik 0.,0 verschil tov zen gold ingame. Toch maar gedaan voor het card design in mijn team..Is echt geen goede kaart tov zijn normal card eigenlijk.
Waste of coins persoonlijk.

Hier ook midden in game, heel wat drops en nochtans geen indicators die poppen.wtf is er aan de hand met dit spel ? ik heb zelf framedrops in squad battles...soms zelf lag
alles voelt sloom aan en ik speel fucking squad battles
KAPOT AAN HET PATCHEN ZOALS ELK JAAR JA
Yep ook hetzelfde voor in Squad Battles sinds die eerste update.wtf is er aan de hand met dit spel ? ik heb zelf framedrops in squad battles...soms zelf lag
alles voelt sloom aan en ik speel fucking squad battles
KAPOT AAN HET PATCHEN ZOALS ELK JAAR JA
Volgens leaks zou het enkel Arnoutovic zijn in het eerste team. Hopelijk nog een objective/sbc player van de Serie A er bovenop want anders is het maar magertjes.Hopelijk eindelijk iets leuks voor de Serie A..
Het zelfde als voorgaande jaren en hier boven ook al uitgelegd is.Wat is dat nu weer die rulebreakers?
, Szcency en de Ligt. Dat begin er al op te gelijken.