FIFA 22

FIFA 22

Die updates hebben zo goe als niks veranderd gameplay gewijs. Server delay is wel meer aanwezig als ervoor waardoor alles wa langer door. Tzit dus ni tusse u ore gwn naar het verkeerde aant kijke 😅

Die updates hebben zo goe als niks veranderd gameplay gewijs. Server delay is wel meer aanwezig als ervoor waardoor alles wa langer door. Tzit dus ni tusse u ore gwn naar het verkeerde aant kijke 😅
Zal dan de servers zijn die mij constant fucken, nu wel raar dat voor de andere dan geen problemen geeft.
Hij zal dichter zitten dan mij zeker, nochtans is ping altijd goed maar af en toe heb ik wel van die iconen boven.
Server issues zullen altijd er zijn, maar tis wel vreed ambetant alvast dat het niet soepel loopt soms. En heel vaak in de avond heb ik problemen. In de vroege ochtend kan ik zonder problemen spelen.

Eerste Rivals wedstrijd van de week weer goed begonnen. Sta 2-0 voor doeltrap mijn verdediger wordt natuurlijk meteen geprest, geen probleem balletje terug naar de keeper past hij hem wel in doel zeker :'( 3-3 geeindigd nadat hij de 3e goal in de 89e minuut maakte :'( griezman ging gewoon op wandel en elke tackel miste :(

gg.png

Weer een goede sbc gok gedaan, insta alle 100 spelers verkocht van Man U en Spurs.
Kleine 50k invest en 70-80k winst mee gehaald.

Knap. Je hebt toch telkens maar 1 speler nodig, hebben de meesten dat dan niet in de club?

Hmm net eens gekeken 7 spelers van Man Utd maar geen van Spurs. Moet die al allemaal in een eerdere SBC hebben gestoken. Want had er wel een paar, weet ik zeker door die Spurs Objective van nog niet zo lang geleden.

Knap. Je hebt toch telkens maar 1 speler nodig, hebben de meesten dat dan niet in de club?

Hmm net eens gekeken 7 spelers van Man Utd maar geen van Spurs. Moet die al allemaal in een eerdere SBC hebben gestoken. Want had er wel een paar, weet ik zeker door die Spurs Objective van nog niet zo lang geleden.
Waren uncommons van 550 coins naar 1200 coins.
Heb die allemaal gekocht vorige week en deze week als ze laag op de market kwamen.
En veel denken daar niet bij na welke sbc het zou kunnen zijn de week erop, en verkopen ze massaal de spelers.

Waren uncommons van 550 coins naar 1200 coins.
Heb die allemaal gekocht vorige week en deze week als ze laag op de market kwamen.
En veel denken daar niet bij na welke sbc het zou kunnen zijn de week erop, en verkopen ze massaal de spelers.
Die van mij verkopen niet, zelfs niet aan 950.

wat voor spelers koop je dan? Goedkoopst mogelijke? Zou eens willen proberen voor inter - Milan volgende week

Die van mij verkopen niet, zelfs niet aan 950.
Hoelaat heb je ze gelist ? Ik list mijn spelers om 18u40 en om 19u start de sbc. Tegen 19u05-19u10 is alles sold.

@Forzaracing Elke uncommon gold speler van die 2 ploegen, rond de 550 coins. Meteen naar transferlijst sturen dan en daar laten tot volgendeweek. En rond 18u40-19u listen en je gaat ze zien verkopen als zoete broodjes.
Moet natuurlijk ook geen 1600 zetten, daarom doe ik altijd 1.2k omdat dat nog redelijk cheap is en ben meestal altijd de enige met die prijs dus daarom verkopen ze gewoon goed.

woho mijn eerste kwalificatie voor de Championship play offs behaalt :D nu eens een paar keer zwaar op mijn doos krijgen, kan amper winnen in Div 7 ik wil niet weten wat dat gaat geven.

De finals zijn in 11u. Wacht ik dan best tot volgende week voor die play offs? of maakt dat niks uit?

Laatst bewerkt:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 WL's in één weekend te spelen? Heb bv vorig weekend ni gespeeld en heb dus zo'n deelname 'over"

Terug
Bovenaan