Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal dan de servers zijn die mij constant fucken, nu wel raar dat voor de andere dan geen problemen geeft.Die updates hebben zo goe als niks veranderd gameplay gewijs. Server delay is wel meer aanwezig als ervoor waardoor alles wa langer door. Tzit dus ni tusse u ore gwn naar het verkeerde aant kijke![]()
Waarom doe je de ene packs wel open en ander andere niet?Hoe waren jullie Champs Rewards? en DR Rewards bijhouden voor Rulebreakers promo!

Die laatste packs zijn van vorig weekendWaarom doe je de ene packs wel open en ander andere niet?

okDie laatste packs zijn van vorig weekend![]()
Jepok
ik heb een gold pack van die SBC van gisteren en dan nog eentje van mijn division rewards die dus gewoon morgen na 19u opendoen?
Waren uncommons van 550 coins naar 1200 coins.Knap. Je hebt toch telkens maar 1 speler nodig, hebben de meesten dat dan niet in de club?
Hmm net eens gekeken 7 spelers van Man Utd maar geen van Spurs. Moet die al allemaal in een eerdere SBC hebben gestoken. Want had er wel een paar, weet ik zeker door die Spurs Objective van nog niet zo lang geleden.
Is echt geen goede kaart tov zijn normal card eigenlijk.Iemand de ngolo kanté doen?
Die van mij verkopen niet, zelfs niet aan 950.Waren uncommons van 550 coins naar 1200 coins.
Heb die allemaal gekocht vorige week en deze week als ze laag op de market kwamen.
En veel denken daar niet bij na welke sbc het zou kunnen zijn de week erop, en verkopen ze massaal de spelers.
Knap. Je hebt toch telkens maar 1 speler nodig, hebben de meesten dat dan niet in de club?
Hmm net eens gekeken 7 spelers van Man Utd maar geen van Spurs. Moet die al allemaal in een eerdere SBC hebben gestoken. Want had er wel een paar, weet ik zeker door die Spurs Objective van nog niet zo lang geleden.
Hoelaat heb je ze gelist ? Ik list mijn spelers om 18u40 en om 19u start de sbc. Tegen 19u05-19u10 is alles sold.Die van mij verkopen niet, zelfs niet aan 950.
nu eens een paar keer zwaar op mijn doos krijgen, kan amper winnen in Div 7 ik wil niet weten wat dat gaat geven.