FIFA 22

FIFA 22

Ja ik denk al een klein beetje waar de klepel hangt waardoor het niet vlot bij mij

Is me opgevallen dat ik bijvoorbeeld x induw ongeveer wanneer ik de pass geef, maar de passes waren meestal te kort of niet op maat, nu is EINDELIJK mijne frank gevallen, ge moet ni vragen hoeveel ik oplet tijdens het spelen

Beste is dus als je weet dat je gaat passen al een klein beetje de knop induwen, beetje essentieel als je snelle opeenvolgende passes wil geven

Dit voelt toch net anders als in '21,na twee matchen zat ik al aan een win, na 50 rivals ofzo op rij te verliezen om even te overdrijven (al zal dat er niet zover vanaf zitten, :ROFLMAO:)

Nu is zien hoe dit mijn spel ten goede komt
Je kan inderdaad uw pass al poweren nog voor hij aankomt bij uw teamgenoot, zo kan je onmiddelijk nog eens een snelle pass doen.

Nog een tip, gebruik R1 + pass voor een hardere pass.

Iemand iets in zijn UEFA marquee?
Ik stop ermee met dees te doen, wat een waste of time en spelers voor nog meer brol te krijgen.
Nog geen 1 kaart gepacked die over de 50k waard is van al die sbc's dak al gedaan heb.

Hallo EA mag ik ook eens wat luck hebben ja.

Heb vandaag de old gen eens gespeeld tov next gen. Geef mij maar next gen van gameplay dan.
Dan eens custom tactics aangepast en niet copy pasta van Youtube en fut champs afgewerkt. Guess what ? Gewoon alles gewonnen achter mekaar en geplaatst voor weekend leaugue. Terug gegaan naar 4312 ook maar met LM en RM ipv 2 cm's. Is toch echt een formatie die bij mij past met 2 spitsen spelen. 5 vanachter en mijn LM en RM laten terug keren is wereld van verschil. Soms moet je eens tinkeren aan je settings en magisch vindt je iets dat bij je past.

Heb ook 2 teams staan zo, elk met zijn beginopstelling en 4 andere tactics en wissel af en toe eens af :). Anders speelt het spel constant hetzelfde. En ik bekijk ook amper nog youtube vids over opstellingen en custom tactics. Heb dat verleden jaar gedaan en da bolde voor gene meter. Ook omdat die hun opstellingen afgesteld zijn op hun eigen spelers die jij dan niet of maar half hebt. Nu doe ik het zelf en moet zeggen dat het een stukske vlotter loopt :).

Ik ben bij deze blij dat ik Rivals nooit meer moet aanraken wel. Net men laatste gespeeld se, cya tot binnen 2025 ofzo.
Kwas bezig aan men laatste games voor die playoffs trophy en door dat te doen toch eens in een win streak geraakt en rank gestegen en zelf tot promo's voor div 6. Ik was eigenlijk al klaar maar zat in mijn promo match dus dacht sure why not... gans de match gaat het gelijk op van min 40 tot 85ste min 2-2 maar ik maak wel veel meer kansen, hij blockt goed ( of de AI op zen minst ) maar krijg dan toch de bal binnen in de 85/86ste min. Dikke hype ofc gewoon match uitspelen en klaar. EA en de tegenstander dacht er anders over want die trok een lijn speed door zijne neus en ging meteen van de center rechtdoor dwars door mijn ploeg naar doel en trapt lekker binnen 3-3... Tot slot om af te sluiten spelen we verder en in de 90ste min als de ref moet gaan affluiten denkt meneer fuck it ik trap em van 40 meter gewoon nog eens naar doel. Ja ja, je raad het al 4-3 voor meneer! Bij deze ben ik blij dat ik fifa op mijn PS5 speel en die toch moeilijk te vervangen zijn, want anders had ik em dwars door mijn scherm gestampt. Om toch op een positieve noot te eindigen!!! Ik ben wel nog altijd voor altijd van Rivals vanaf, wat een klucht.

Ik ben bij deze blij dat ik Rivals nooit meer moet aanraken wel. Net men laatste gespeeld se, cya tot binnen 2025 ofzo.
Kwas bezig aan men laatste games voor die playoffs trophy en door dat te doen toch eens in een win streak geraakt en rank gestegen en zelf tot promo's voor div 6. Ik was eigenlijk al klaar maar zat in mijn promo match dus dacht sure why not... gans de match gaat het gelijk op van min 40 tot 85ste min 2-2 maar ik maak wel veel meer kansen, hij blockt goed ( of de AI op zen minst ) maar krijg dan toch de bal binnen in de 85/86ste min. Dikke hype ofc gewoon match uitspelen en klaar. EA en de tegenstander dacht er anders over want die trok een lijn speed door zijne neus en ging meteen van de center rechtdoor dwars door mijn ploeg naar doel en trapt lekker binnen 3-3... Tot slot om af te sluiten spelen we verder en in de 90ste min als de ref moet gaan affluiten denkt meneer fuck it ik trap em van 40 meter gewoon nog eens naar doel. Ja ja, je raad het al 4-3 voor meneer! Bij deze ben ik blij dat ik fifa op mijn PS5 speel en die toch moeilijk te vervangen zijn, want anders had ik em dwars door mijn scherm gestampt. Om toch op een positieve noot te eindigen!!! Ik ben wel nog altijd voor altijd van Rivals vanaf, wat een klucht.
@GETHEZ Dit heb jij nog niet meegemaakt zeker ? Prepare want het kan zomaar :rofl:
Maar dat door het centrum sprinten is al oude '' glitch ''. Al heel wat jaren dat ze dit doen en blijkbaar is het nog heel OP.
Heb het zelf vandaag ook paar gehad en probleem is gesta daar wel L2 te verdedigen die wandelt daar ez door.
Of als hij de bal tegen u trap dan krijgt hij hem terug, heb eigenlijk al heel vreemde shit zien gebeuren dat ik van zen leven in het echt niet zie gebeuren bij die spelers.

Heb vandaag na streams gekeken van Fifa en zijn tegenstander doet een lob balletje maar zat niets van snelheid op.
Elke keeper in het echt pakt die bal, zelf op laag niveau. En die vloog gewoon binnen :biglaugh: Moest ik hem zijn, khad mijn stream uitgeduwd.
Het beste vanal, die keeper stond gewoon in doel :eek:

Maar dat door het centrum sprinten is al oude '' glitch ''.
Klopt weet ik, maar heb niet het gevoel dat dat nog veel gedaan werd of werkt.Maar het werkte deze keer precies wel... Was tot op dat punt echt een super toffe en spannende match. Maar die 5 min verpeste echt de vorige 85 compleet. Ga niet zeggen dat het aan het spel ligt, ik had wrs beter kunnen doen ook dat dit niet gebeurde, maar dat was nu niet zo en da voelt zo degautant aan. Voor die winning goal, die kwam uit het niks met 3-3 had ik wrs niet eens pissed geweest was nog een eerlijk resultaat, gewoon de manier waarop was beetje vuil. Maar die 4de goal, die had hij wrs zelf niet verwacht en was echt degautant en verpeste de hele match.

Klopt weet ik, maar heb niet het gevoel dat dat nog veel gedaan werd of werkt.Maar het werkte deze keer precies wel... Was tot op dat punt echt een super toffe en spannende match. Maar die 5 min verpeste echt de vorige 85 compleet. Ga niet zeggen dat het aan het spel ligt, ik had wrs beter kunnen doen ook dat dit niet gebeurde, maar dat was nu niet zo en da voelt zo degautant aan. Voor die winning goal, die kwam uit het niks met 3-3 had ik wrs niet eens pissed geweest was nog een eerlijk resultaat, gewoon de manier waarop was beetje vuil. Maar die 4de goal, die had hij wrs zelf niet verwacht en was echt degautant en verpeste de hele match.
Zou er eigenlijk ook niet mee kunnen lachen dat zo bal zomaar erin vliegt en dan op zo moment.
Heb vooral heel grote hekel aan die ballen die magisch in hun voeten vliegen als ze voor doel staan.
Nu al heel wat matchen gespeeld en bekeken van andere en dit komt toch echt te veel voor.

Jullie denken er echt te veel over na in mijn ogen. Ik heb ook al toestanden meegemaakt (ik beide richtingen) maar da ontneemt mij niet het plezier van een spel dat je een 5 minuten ervoor nog wel had.

Een pauzeke van een uur kan ook iets doen.
Ik win ook niet veel meer maar probeer net beter te worden voor ik eeuwig stuck zit in die rot divisie 3.

Jullie denken er echt te veel over na in mijn ogen.
Waar denk ik te veel over na dan? Kzeg nergens dat ik me bedrogen voel of dat het spel me ne kloot wou draaien eh :p
Enkel dat het suckt om een match zo te moeten eindigen en dat het frustrerend is. Heb dervoor ook games gespeeld die wel cv waren als ook waar de tegenstander soms echt shit veel pech had dusja gaat sowieso in twee richtingen. Die laaste game was gewoon zeer speciaal, zoals ik al zei, volgense mij had mijn tegenstander ook niet gedacht dat hij ging scoren. Ben ook gewoon gestopt met spelen voor de rest van de avond.

Jullie denken er echt te veel over na in mijn ogen. Ik heb ook al toestanden meegemaakt (ik beide richtingen) maar da ontneemt mij niet het plezier van een spel dat je een 5 minuten ervoor nog wel had.

Een pauzeke van een uur kan ook iets doen.
Ik win ook niet veel meer maar probeer net beter te worden voor ik eeuwig stuck zit in die rot divisie 3.
Inderdaad. Als ge bullshit goals tegen krijgt zou dat statistisch gezien ook wel moeten betekenen dat er bullshit in uw eigen voordeel gebeurt en dat alles uiteindelijk wel in balans is. Maar over de lucky goals die mensen zelf maken hoor je minder geklaag natuurlijk.

Hier een voorbeeld van men eerste match van vandaag net afgerond. Heb van men foto printscreen gepakt met uur erbij.

Zie die expected goals en eindstand. Shit happens bij iedereen. Erge is dit is geen uitzondering. Mss beter leren afwerken.

Hier een voorbeeld van men eerste match van vandaag net afgerond. Heb van men foto printscreen gepakt met uur erbij.

Zie die expected goals en eindstand. Shit happens bij iedereen. Erge is dit is geen uitzondering. Mss beter leren afwerken.

Das omda ge me da logo speelt :biglaugh::scream:

Nene, gewoon pech hebben zeker.
Heb al gehad dat ik op 0.0 stond en nog gescoord had.
Kerel was een beest in defense en toch 1 keer kunnen doorglippen en scoren.
Vraag me zelf af hoe ze dit dan berekenen.
Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.

De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?

Das omda ge me da logo speelt :biglaugh::scream:

Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.

De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?
ja,ook meer pay to wins op ps5

Dat laatste heb ik me ook al afgevraagd.

Het wondermooie logo blijft staan ;-)

Terug
Bovenaan