Stefan_Gaming_BE
Well-known member
TOTW 5 Voorspelling en dagelijkse content van vandaag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan inderdaad uw pass al poweren nog voor hij aankomt bij uw teamgenoot, zo kan je onmiddelijk nog eens een snelle pass doen.Ja ik denk al een klein beetje waar de klepel hangt waardoor het niet vlot bij mij
Is me opgevallen dat ik bijvoorbeeld x induw ongeveer wanneer ik de pass geef, maar de passes waren meestal te kort of niet op maat, nu is EINDELIJK mijne frank gevallen, ge moet ni vragen hoeveel ik oplet tijdens het spelen
Beste is dus als je weet dat je gaat passen al een klein beetje de knop induwen, beetje essentieel als je snelle opeenvolgende passes wil geven
Dit voelt toch net anders als in '21,na twee matchen zat ik al aan een win, na 50 rivals ofzo op rij te verliezen om even te overdrijven (al zal dat er niet zover vanaf zitten,)
Nu is zien hoe dit mijn spel ten goede komt
Ik stop ermee met dees te doen, wat een waste of time en spelers voor nog meer brol te krijgen.Iemand iets in zijn UEFA marquee?
Ja voor nog meer brol te krijgen, mijn club is precies een vuilnisbeld met dutsenah je krijgt toch weer nieuwe spelers die je dan kan steken in nieuwe SBCs its the circle of life hé![]()

Heb vandaag de old gen eens gespeeld tov next gen. Geef mij maar next gen van gameplay dan.
Dan eens custom tactics aangepast en niet copy pasta van Youtube en fut champs afgewerkt. Guess what ? Gewoon alles gewonnen achter mekaar en geplaatst voor weekend leaugue. Terug gegaan naar 4312 ook maar met LM en RM ipv 2 cm's. Is toch echt een formatie die bij mij past met 2 spitsen spelen. 5 vanachter en mijn LM en RM laten terug keren is wereld van verschil. Soms moet je eens tinkeren aan je settings en magisch vindt je iets dat bij je past.
. Anders speelt het spel constant hetzelfde. En ik bekijk ook amper nog youtube vids over opstellingen en custom tactics. Heb dat verleden jaar gedaan en da bolde voor gene meter. Ook omdat die hun opstellingen afgesteld zijn op hun eigen spelers die jij dan niet of maar half hebt. Nu doe ik het zelf en moet zeggen dat het een stukske vlotter loopt
.@GETHEZ Dit heb jij nog niet meegemaakt zeker ? Prepare want het kan zomaarIk ben bij deze blij dat ik Rivals nooit meer moet aanraken wel. Net men laatste gespeeld se, cya tot binnen 2025 ofzo.
Kwas bezig aan men laatste games voor die playoffs trophy en door dat te doen toch eens in een win streak geraakt en rank gestegen en zelf tot promo's voor div 6. Ik was eigenlijk al klaar maar zat in mijn promo match dus dacht sure why not... gans de match gaat het gelijk op van min 40 tot 85ste min 2-2 maar ik maak wel veel meer kansen, hij blockt goed ( of de AI op zen minst ) maar krijg dan toch de bal binnen in de 85/86ste min. Dikke hype ofc gewoon match uitspelen en klaar. EA en de tegenstander dacht er anders over want die trok een lijn speed door zijne neus en ging meteen van de center rechtdoor dwars door mijn ploeg naar doel en trapt lekker binnen 3-3... Tot slot om af te sluiten spelen we verder en in de 90ste min als de ref moet gaan affluiten denkt meneer fuck it ik trap em van 40 meter gewoon nog eens naar doel. Ja ja, je raad het al 4-3 voor meneer! Bij deze ben ik blij dat ik fifa op mijn PS5 speel en die toch moeilijk te vervangen zijn, want anders had ik em dwars door mijn scherm gestampt. Om toch op een positieve noot te eindigen!!! Ik ben wel nog altijd voor altijd van Rivals vanaf, wat een klucht.

Moest ik hem zijn, khad mijn stream uitgeduwd.
Klopt weet ik, maar heb niet het gevoel dat dat nog veel gedaan werd of werkt.Maar het werkte deze keer precies wel... Was tot op dat punt echt een super toffe en spannende match. Maar die 5 min verpeste echt de vorige 85 compleet. Ga niet zeggen dat het aan het spel ligt, ik had wrs beter kunnen doen ook dat dit niet gebeurde, maar dat was nu niet zo en da voelt zo degautant aan. Voor die winning goal, die kwam uit het niks met 3-3 had ik wrs niet eens pissed geweest was nog een eerlijk resultaat, gewoon de manier waarop was beetje vuil. Maar die 4de goal, die had hij wrs zelf niet verwacht en was echt degautant en verpeste de hele match.Maar dat door het centrum sprinten is al oude '' glitch ''.
Zou er eigenlijk ook niet mee kunnen lachen dat zo bal zomaar erin vliegt en dan op zo moment.Klopt weet ik, maar heb niet het gevoel dat dat nog veel gedaan werd of werkt.Maar het werkte deze keer precies wel... Was tot op dat punt echt een super toffe en spannende match. Maar die 5 min verpeste echt de vorige 85 compleet. Ga niet zeggen dat het aan het spel ligt, ik had wrs beter kunnen doen ook dat dit niet gebeurde, maar dat was nu niet zo en da voelt zo degautant aan. Voor die winning goal, die kwam uit het niks met 3-3 had ik wrs niet eens pissed geweest was nog een eerlijk resultaat, gewoon de manier waarop was beetje vuil. Maar die 4de goal, die had hij wrs zelf niet verwacht en was echt degautant en verpeste de hele match.
Waar denk ik te veel over na dan? Kzeg nergens dat ik me bedrogen voel of dat het spel me ne kloot wou draaien ehJullie denken er echt te veel over na in mijn ogen.

Inderdaad. Als ge bullshit goals tegen krijgt zou dat statistisch gezien ook wel moeten betekenen dat er bullshit in uw eigen voordeel gebeurt en dat alles uiteindelijk wel in balans is. Maar over de lucky goals die mensen zelf maken hoor je minder geklaag natuurlijk.Jullie denken er echt te veel over na in mijn ogen. Ik heb ook al toestanden meegemaakt (ik beide richtingen) maar da ontneemt mij niet het plezier van een spel dat je een 5 minuten ervoor nog wel had.
Een pauzeke van een uur kan ook iets doen.
Ik win ook niet veel meer maar probeer net beter te worden voor ik eeuwig stuck zit in die rot divisie 3.
Das omda ge me da logo speelt

ja,ook meer pay to wins op ps5Das omda ge me da logo speelt
Nene, gewoon pech hebben zeker.
Heb al gehad dat ik op 0.0 stond en nog gescoord had.
Kerel was een beest in defense en toch 1 keer kunnen doorglippen en scoren.
Vraag me zelf af hoe ze dit dan berekenen.
Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.
De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?
Dat laatste heb ik me ook al afgevraagd.Nene, gewoon pech hebben zeker.
Heb al gehad dat ik op 0.0 stond en nog gescoord had.
Kerel was een beest in defense en toch 1 keer kunnen doorglippen en scoren.
Vraag me zelf af hoe ze dit dan berekenen.
Heb de match wel nog altijd verloren ze, heb al serieus wat moeilijke tegenstanders gehad.
De vraag die mij gewoon soms opspringt, is ps5 / xbox series s / x moeilijker omdat er minder volk op zit tov old gen ?