Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind mijn gameplay nu niet zo speciaalAlle man, rang 2, top 100. Ge zou wa gameplay moete late zien. Topcontent
Standaard Div 3 
Mensen die eerst traden en offline battles doen en dan pas online spelen. Zijn er veel dit eigenlijk doen.allé zeg ik zit in Div 8 kom ik uit tegen FC Bayern of zo. Lewandowski, Gomez, Goretzka, Coman, Kimmich en Neuer en nog wat. Hoe kun je zo'n ploeg hebben en maar in Div 8 zitten?
Ik veronderstel dat FUT heel wat meer lag heeft dan seasons. Hoeveel mensen eigenlijk niet klagen over button delay en dat alles sloom voelt in FUT ( online ). Moet wel zeggen dat ik dit ook voel, als je offline speelt en online is er echt wereld van verschil van gameplay. Nochtans is de ping echt wel goed, maar de servers doen soms wel heel lastig. Zelf sb's voelen enorm goed aan offline tov online, misschien ook de reden dat spelers soms niet doen wat ze moeten doen. Als je echt smooth connectie hebt met je tegenstander speel je wel stuk vlotter en is het wel heel aangenaam spelen.Online seasons (niet fut) speelt wel ni slecht in co op vind ik
Wrom kan ik nog geen 2 passen geven in fut zelf, triestig
4 gespeeld en 3 gewonnen, wel met iemand die beter is als ik
En de L was 1 vroeg doelpunt
Is niet iets echt nieuws, was vorig jaar er ook al. Ja Ik doe dat wel. Ik kijk wel graag ook hoe de pro’s spelen. Je kan er maar van leren.Weer wat nieuws nu FGS blijkbaar moet je naar EAs Twitch kijken om tokens te verdienen. Iemand die dat effectief doet?
Zou leuk zijn als EA ne keer een statement zou maken en die lag en trage toestanden zou aanpakken, tis ni of ze geen geld in t laatje krijgen ehIk veronderstel dat FUT heel wat meer lag heeft dan seasons. Hoeveel mensen eigenlijk niet klagen over button delay en dat alles sloom voelt in FUT ( online ). Moet wel zeggen dat ik dit ook voel, als je offline speelt en online is er echt wereld van verschil van gameplay. Nochtans is de ping echt wel goed, maar de servers doen soms wel heel lastig. Zelf sb's voelen enorm goed aan offline tov online, misschien ook de reden dat spelers soms niet doen wat ze moeten doen. Als je echt smooth connectie hebt met je tegenstander speel je wel stuk vlotter en is het wel heel aangenaam spelen.
Waarschijnlijk speelde je daar ook met Mbappe ipv MbokaniZou leuk zijn als EA ne keer een statement zou maken en die lag en trage toestanden zou aanpakken, tis ni of ze geen geld in t laatje krijgen eh
Oftewel bewust zo laten klooien, wss een combo van 2 gready ook...
Sry voor m'n EA bashing, ik kan het niet afleren, maar het is wel degelijk mogelijk, die co op speelde zo vlotjes

Das wel just, maar gewoon algemeen vlotter bedoel ikWaarschijnlijk speelde je daar ook met Mbappe ipv Mbokani![]()
ga toch eens moeten denken aan een Premier League ploegje. Heb al Sterling dus dat zou een mooi koppel kunnen zijn. Valt wel iets mee te doen ze, Rashford, Salah, Lukaku, Immo alle 4 samen zal misschien we veel worden welMijn andere sterren die ik al heb zijn Immobile en Koulibaly die inpassen gaat wel niet lukken vrees ik.

Heb ik toch ook wel al gedacht als het op packluck aankomt, aloewel dat ik ook niet te neig mag klagen.EA houd duidelijk niet van ik.