FIFA 22

FIFA 22

allé zeg ik zit in Div 8 kom ik uit tegen FC Bayern of zo. Lewandowski, Gomez, Goretzka, Coman, Kimmich en Neuer en nog wat. Hoe kun je zo'n ploeg hebben en maar in Div 8 zitten?

Ik weet terug wat winnen is (af en toet toch). Ik heb althans niet meer het gevoel elke match zwaar overspeeld te worden. Zo veel formaties en tactics om uiteindelijk weer bij een saaie 4-4-2 te komen.
Mensen met Bundesliga linken, Wirtz is zeker de moeite al kost ie wel wat om te doen. Zie het als een licht verbeterde Nkunku. Lewandowski tegen beter weten in terug gekocht. Hij scoort wel maar voelt toch allemaal wat log voor zo een kaart. Er is een reden dat je hem voor 40k koopt natuurlijk.
Ik tussentijd sparen voor die Mario Gomez heroes kaart.

allé zeg ik zit in Div 8 kom ik uit tegen FC Bayern of zo. Lewandowski, Gomez, Goretzka, Coman, Kimmich en Neuer en nog wat. Hoe kun je zo'n ploeg hebben en maar in Div 8 zitten?
Mensen die eerst traden en offline battles doen en dan pas online spelen. Zijn er veel dit eigenlijk doen.

Online seasons (niet fut) speelt wel ni slecht in co op vind ik

Wrom kan ik nog geen 2 passen geven in fut zelf, triestig

4 gespeeld en 3 gewonnen, wel met iemand die beter is als ik

En de L was 1 vroeg doelpunt

Laatst bewerkt:
Online seasons (niet fut) speelt wel ni slecht in co op vind ik

Wrom kan ik nog geen 2 passen geven in fut zelf, triestig

4 gespeeld en 3 gewonnen, wel met iemand die beter is als ik

En de L was 1 vroeg doelpunt
Ik veronderstel dat FUT heel wat meer lag heeft dan seasons. Hoeveel mensen eigenlijk niet klagen over button delay en dat alles sloom voelt in FUT ( online ). Moet wel zeggen dat ik dit ook voel, als je offline speelt en online is er echt wereld van verschil van gameplay. Nochtans is de ping echt wel goed, maar de servers doen soms wel heel lastig. Zelf sb's voelen enorm goed aan offline tov online, misschien ook de reden dat spelers soms niet doen wat ze moeten doen. Als je echt smooth connectie hebt met je tegenstander speel je wel stuk vlotter en is het wel heel aangenaam spelen.

lol "Neither side completely dominated" zegt de commentator aan het einde van de match. Was 0-1 maar wel 5-22 in schoten en 0.7-8.3 in expected goals. Ik werd compleet weg gespeeld. Gelukkig dacht hij dat finesse schoten nog altijd er vlotjes in gingen.

Ik veronderstel dat FUT heel wat meer lag heeft dan seasons. Hoeveel mensen eigenlijk niet klagen over button delay en dat alles sloom voelt in FUT ( online ). Moet wel zeggen dat ik dit ook voel, als je offline speelt en online is er echt wereld van verschil van gameplay. Nochtans is de ping echt wel goed, maar de servers doen soms wel heel lastig. Zelf sb's voelen enorm goed aan offline tov online, misschien ook de reden dat spelers soms niet doen wat ze moeten doen. Als je echt smooth connectie hebt met je tegenstander speel je wel stuk vlotter en is het wel heel aangenaam spelen.
Zou leuk zijn als EA ne keer een statement zou maken en die lag en trage toestanden zou aanpakken, tis ni of ze geen geld in t laatje krijgen eh

Oftewel bewust zo laten klooien, wss een combo van 2 gready ook...

Sry voor m'n EA bashing, ik kan het niet afleren, maar het is wel degelijk mogelijk, die co op speelde zo vlotjes

Zou leuk zijn als EA ne keer een statement zou maken en die lag en trage toestanden zou aanpakken, tis ni of ze geen geld in t laatje krijgen eh

Oftewel bewust zo laten klooien, wss een combo van 2 gready ook...

Sry voor m'n EA bashing, ik kan het niet afleren, maar het is wel degelijk mogelijk, die co op speelde zo vlotjes
Waarschijnlijk speelde je daar ook met Mbappe ipv Mbokani 😂

Ik heb toch amper last van lag :/. Dat er wat delay zit op FUT is al jaar en dag zo, gaan ze nu niet veranderen. Maar echt zware lag heb ik nu of in Fifa 21 nooit gehad.

lol gold packje gekregen van een Friendly foundation. Verwacht ik niks van, plots vuurwerk en komt lukaku wel niet op zijn buik voorbij zeker :D ga toch eens moeten denken aan een Premier League ploegje. Heb al Sterling dus dat zou een mooi koppel kunnen zijn.

Mijn andere sterren die ik al heb zijn Immobile en Koulibaly die inpassen gaat wel niet lukken vrees ik.

Ongelofelijk, de pack luck blijft maar duren. SBC newcomers challenge, 2 rare gold players. Wie zit er in? Immobile & Salah, beide tradeable. En Salah had ik al untreadable...

Rashford, Bruno Fernandes, Ruben Dias en al 2x Salah gepacked

Mijn andere sterren die ik al heb zijn Immobile en Koulibaly die inpassen gaat wel niet lukken vrees ik.
Valt wel iets mee te doen ze, Rashford, Salah, Lukaku, Immo alle 4 samen zal misschien we veel worden wel :p

EA houd duidelijk niet van ik.
Heb ik toch ook wel al gedacht als het op packluck aankomt, aloewel dat ik ook niet te neig mag klagen.

Rashford, CL Tonali, Benzema en int begin ook eens 2 kaarten die ik voor 40K verkocht heb (weet gewoon niet meer wie)

Snel voorbeeld, niet super cheap, maar het kant... als manager een Belgische trainer nemen en die de Serie A league card geven dan gaan de 7 chems allemaal naar 8 chem en heb je 100 team Chem als iedereen loyaltie 10 heeft. Recht ingame formatie hoe je ze zou kunen spelen.
246435442_569271834381848_7859570391616941354_n.png
246138090_297202311988655_5811828096359297284_n.png

Terug
Bovenaan