Eerst 1500 punten =》champs play offs. 5 van de 9 winnen =》weekend league =》repeat week ernaHoe marcheert die champions nu, ik dacht dat ge zoiezo plaatsingsmatchen kon spelen ?
Of moet ge daarvoor eerst 1500 punten hebben?
Ik snap er niks van
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst 1500 punten =》champs play offs. 5 van de 9 winnen =》weekend league =》repeat week ernaHoe marcheert die champions nu, ik dacht dat ge zoiezo plaatsingsmatchen kon spelen ?
Of moet ge daarvoor eerst 1500 punten hebben?
Ik snap er niks van
Wat elke keer eerst 1500 halen ?Eerst 1500 punten =》champs play offs. 5 van de 9 winnen =》weekend league =》repeat week erna
dit was vorig jaar ook al, dusjaWat elke keer eerst 1500 halen ?
Ik ga dit zeer weinig spelen, als het mij al lukt
Gg EA om met uw elite clubje voort te doen met hun eigen lg enal

nu ookIk herinner mij WL enkel van enkele FIFA versies geleden, maar kreeg je toen geen groot aantal punten (of zelfs de volle 1500) als je goed speelde?
ja die ben je kwijt, maar die Play offs zijn al WL.Maar als ik het goed heb moet je dus voor de WL u kwalificeren? Ben je dan die 1500 punten kwijt als je geen 5/9 haalt?

Lol grinden, ik speel ver geen Rivals en ik zit aan 1/3 van de punten ( Div8 ) da gaat echt nog vrij snel ze. Als ge vooral Rivals speelt, dan gaje da relatief snel hebben. IMO kan WL me zelf gestolen worden. Niks ontspannend aan en veel te toxic omgeving.De eerste voorwaarde (1500 punten) is al doorgrinden als ge niet div 5 ofzo zijt en bij de tweede dient ge als kanonnenvoer
Niice
Ik dacht ook dat het snel ging, zit nu in divisie 6 en kan bijna geen matchen meer winnen. Met die 12 ptn dat ge voor ne loss krijgt is het al niet meer zo simpel, zeker niet als ge voltijds werkt en een kind hebt lopenLol grinden, ik speel ver geen Rivals en ik zit aan 1/3 van de punten ( Div8 ) da gaat echt nog vrij snel ze. Als ge vooral Rivals speelt, dan gaje da relatief snel hebben. IMO kan WL me zelf gestolen worden. Niks ontspannend aan en veel te toxic omgeving.

squad battles das wa anders)het zijn 20 matchen dit jaarIk dacht ook dat het snel ging, zit nu in divisie 6 en kan bijna geen matchen meer winnen. Met die 12 ptn dat ge voor ne loss krijgt is het al niet meer zo simpel, zeker niet als ge voltijds werkt en een kind hebt lopen
Maar ja, tijdens de weekends toch tijd te weinig voor 30 matchen, dat is me vorig jaar maar 1x gelukt. Dus in dat opzicht vind ik die 9 matchkes wel cava. Eén keer per maand moeten die 9 matchkes wel lukken![]()