FIFA 22

FIFA 22

Ik herinner mij WL enkel van enkele FIFA versies geleden, maar kreeg je toen geen groot aantal punten (of zelfs de volle 1500) als je goed speelde?

Ja als ge goe genoeg zijt in WLhebde genoeg punte ma tis wel elke week opnieuw 5 van de 9 winne to qualify. Wat enorm stresserende matche zijn 😅

Maar als ik het goed heb moet je dus voor de WL u kwalificeren? Ben je dan die 1500 punten kwijt als je geen 5/9 haalt?

Echt niet meer normaal wat mijn spelers allemaal missen. Altijd zit er wel iemand tussen en als ze voor een open doel staan, trappen ze wel naast ofzo. Echt verschrikkelijk frustrerend om zowat elke match de betere te zijn, maar toch op die manier te verliezen omdat die andere met Haaland ofzo wel iets binnen trapt.

Zijn toch maar enkel pro’s die dan WL kunnen blijven spelen? Wie haalt er als werkende mens elke week 1500 punten en kan 5/9 winnen?

Wat heb ik een grondige hekel aan van die spelers die “skill spamming” doen. Wanneer gaat EA eens beseffen dat het niet normaal is om 80 pirouettes te doen in de 16 en daarmee 5 man voorbij te dribbelen zonder dat de bal eens van uw voeten gaat. Verdedigen is zodanig slecht in fifa dat je er bijstaat voor piet snot als een snelle speler maar blijft dribbelkes doen.

De eerste voorwaarde (1500 punten) is al doorgrinden als ge niet div 5 ofzo zijt en bij de tweede dient ge als kanonnenvoer

Niice

De eerste voorwaarde (1500 punten) is al doorgrinden als ge niet div 5 ofzo zijt en bij de tweede dient ge als kanonnenvoer

Niice
Lol grinden, ik speel ver geen Rivals en ik zit aan 1/3 van de punten ( Div8 ) da gaat echt nog vrij snel ze. Als ge vooral Rivals speelt, dan gaje da relatief snel hebben. IMO kan WL me zelf gestolen worden. Niks ontspannend aan en veel te toxic omgeving.

Lol grinden, ik speel ver geen Rivals en ik zit aan 1/3 van de punten ( Div8 ) da gaat echt nog vrij snel ze. Als ge vooral Rivals speelt, dan gaje da relatief snel hebben. IMO kan WL me zelf gestolen worden. Niks ontspannend aan en veel te toxic omgeving.
Ik dacht ook dat het snel ging, zit nu in divisie 6 en kan bijna geen matchen meer winnen. Met die 12 ptn dat ge voor ne loss krijgt is het al niet meer zo simpel, zeker niet als ge voltijds werkt en een kind hebt lopen :crazy:

Maar ja, tijdens de weekends toch tijd te weinig voor 30 matchen, dat is me vorig jaar maar 1x gelukt. Dus in dat opzicht vind ik die 9 matchkes wel cava. Eén keer per maand moeten die 9 matchkes wel lukken :)

Hier is de packluck gisteren ook eindelijk op gang gekomen. De Jong en Alba in 1 pack. Daarna in een untradable 1-player pack nog eens Ruben Dias.

De Jong komt eigenlijk heel mooi uit, dat was wel een speler die ik wou. Vanaf nu gaan alle inkomsten even naar het traden/investeren.

die fokking nieuwe rivals regels zijn zo fucking slechtttttttttttttttttttttttttttttttt

plezant als ge bv een dag echt super goed speelt en een divisie stijgt om dan alleen maar tegen pay to win teams uit te komen en niks meer kunt winnen omdat ge niet kunt zakken...ipv alles makkelijker te maken voor de mensen die geen pro's zijn is alles altijd maar moeilijker aan het worden :/ ik durf geen rivals meer spelen want dan zit ik straks in div 4 en heb ik prijs

( en nee dit is geen rage want ik ben al 20 matchen ongeslagen in rivals :unsure: squad battles das wa anders)

Laatst bewerkt:
NICE
FBAUcYtUYAg2YAz

Ik dacht ook dat het snel ging, zit nu in divisie 6 en kan bijna geen matchen meer winnen. Met die 12 ptn dat ge voor ne loss krijgt is het al niet meer zo simpel, zeker niet als ge voltijds werkt en een kind hebt lopen :crazy:

Maar ja, tijdens de weekends toch tijd te weinig voor 30 matchen, dat is me vorig jaar maar 1x gelukt. Dus in dat opzicht vind ik die 9 matchkes wel cava. Eén keer per maand moeten die 9 matchkes wel lukken :)
het zijn 20 matchen dit jaar ;)

Terug
Bovenaan