FIFA 22

FIFA 22

Teamke voor vrijdag is gereed. Nog veeel ruimte voor verbetering, maar hier kan ik toch wel al wat mee.
Onder de indruk van Foden, twee games mee gespeeld en ik hoorde de commentator alleen maar FOODEEEEN roepen in de 16 meter :p

243175274_355050766319185_6939629962257112218_n.jpg

kan geen enkele kans bij elkaar voetballen 0 schoten in 3 matchen op een rij

mag weer vanaf 0 beginnen in div 9

ben zoooo enorm slecht deze fifa niet normaal

4 wins 14 losses

edit:hupla servers terug down

Laatst bewerkt:
Teamke voor vrijdag is gereed. Nog veeel ruimte voor verbetering, maar hier kan ik toch wel al wat mee.
Onder de indruk van Foden, twee games mee gespeeld en ik hoorde de commentator alleen maar FOODEEEEN roepen in de 16 meter :p

Foden speelt heel fijn, heb hem zelf 5 wedstrijden als leenspeler gehad.

Foden speelt heel fijn, heb hem zelf 5 wedstrijden als leenspeler gehad.
Kheb em ook nog als leen speler, maar niet gebruikt, gewoon meteen the real deal gekocht. Ik was er zelf nog over aan het twijfelen of ik hem wel ging kopen, vond em iets te duur voor ne 84, maar hij is echt een beest op het veld, zeker zijn geld waard. Iemand Lukaku al getests? Speelt die wat goed? Zou hem graag gebruiken in de 16 met zijn brute kracht via de flank.

De Gea ook gekocht voor 2000 coins ofzo. Die prijzen voor sommige spelers zijn nu toch belachelijk laag hoe komt dit? Je bouwt letterlijk een deftige ploeg om te kunnen starten met 20k.

Iemand idee waarom dit niet lukt? Ondertussen matcc of 10 gespeeld vandaag denk ik dus daar zal het toch niet aan liggen?
Dit FUt-account heeft nog geen toegang gekregen to de FUt-transmermarkt…

in de companion app dus

Iemand idee waarom dit niet lukt? Ondertussen matcc of 10 gespeeld vandaag denk ik dus daar zal het toch niet aan liggen?

in de companion app dus
Das random ea shizzle als da nieuwe account is. Kan week of 2 duren...

in de companion app dus
Speel je via EA Play? indien ja, de EA Play trial geeft u om god welke reden geen toegang tot de app als je het jaar ervoor niet gespeeld hebt op dat zelfde account. Zo kan ik ook niet op de APP want ik heb 21 op PC gespeeld IPV PS4 en nu speel ik op PS5, maar tot zo lang het niet via de echte game is mag ik nie top de App... Tzijn raar mannen daar bij EA, denk dat die daar met een gezamenlijk IQ van 35 zitten.

De Gea ook gekocht voor 2000 coins ofzo. Die prijzen voor sommige spelers zijn nu toch belachelijk laag hoe komt dit? Je bouwt letterlijk een deftige ploeg om te kunnen starten met 20k.
Prijzen gaan nog wel wat stijgen ze, vrijdag sluit de grote meerderheid van spelers aan bij de officiele full release en gaat de markt wrs omhoog gaan wegens veel vraag naar spelers en vooral META spelers, geef dat een paar weken en die prijzen zakke terug wanneer iedereen zijn eerste teams begint te hebben en er veel meer aanbod is door rewards en aankoop van packs.

Terug
Bovenaan