FIFA 22

FIFA 22

Thanks, is al wat duidelijker nu. Maar hoe zit dat met die packs? Want je krijgt idd coins, maar die liggen beduidend lager dan vorig jaar. Maar krijg je ook nog de packs of zijn dat die "milestones"?
Ja, je krijgt uiteraard ook nog packs eh, was een fictief voorbeeld, kweet niet wat de exacte rewards zijn, ik ga er van uit zoals elke jaar coins+ packs. Meestal kon je altijd kiezen tussen 3 zaken, meer coins en minder packs, of meer packs maar dan untradable packs en minder coins. Hoe dat exact zit weet ik nu niet vanbuiten, heb nog geen rival rewads bekeken heb vooral SB's gespeeld.

In Prof clubs zou dezelfde bug als vorig jaar zitten.
Met spits aan de 16meter van de tegenstander gaan staan en de keeper kan dan tot daar trappen bij een doeltrap

Een ideetje als eerste team waar ik de eerste weken wat me zou vertoeven en spelen.
Upgrades of feedback voor andere kaarten zeker welkom! Hoor het graag waar ik kan verbeteren voor ik de aankopen start vrijdag.

Kheb nu 115K budget en Richerlison heb ik al, Semedo denk ik ook... maar unsure.
243049219_191564073052690_389454117749041476_n.png

Link: https://www.futbin.com/22/squad/589989 (ook zodat ik het zelf terug vind later)

Laatst bewerkt:
Ok laatste vraag. Ik heb US account aangemaakt maar als ik bv Madden wil spelen op mijn Us account, die ik heb aangekocht met mijn main EU account, dan komt er op dat mijn EA account gelinkt is met mijn main account naam en kan ik niet spelen.. Hoe los je dat dan op?

Ik denk althans dat ge voor beide accounts BE en US een afzonderlijke EA account moet hebben, of vergis ik mij

Klopt, gescheiden EA account needed.

Eerste keer gespeeld, eerst al is een draft tokentje gebezigd die ik bij de sbc's had gekregen, op professional gestart, eerste 3 matchen zonder problemen, maar die finale wat was dat voor ne rip off, full chem man city tegen... De gameplay heeft mij helemaal op t einde nog een penalty gegund (lucky me) en dus 4-1 kansloos verloren, Grealish die in t echt er niks van bakt schoot ze binnen langs alle kanten, ja ok...

En keepers beter ?? Enkel de top 10 wss, al een sjans dat ik redelijk actief verdedig op Schoten met mijne keeper, anders zou t plezant zijn geweest...

Gameplay zelf ben ik voorlopig positief over, speelt toch anders als 21,en als ge de goeie beweging maakt passeert ge de tegenstander op een manier waarop bij fifa21 dit direct zou onderschept geweest zijn... Bv. de tegenstander op de verkeerde voet zetten en dan passen...

Nu mijn spelniveau is nooit hoog geweest, dus ga nog mijn peren zien vs high rated teams

Maar die fut draft (wel offline gespeeld voor alle duidelijkheid) was rip off qua rewards, een 7,5 en 15k pack waar dus is nikske in zat

Die modus mijd ik dus als de pest, tenzij free token ofzo...

Nope eerste match SB gespeeld, dit is de scripting van fifa 21 maal 3

Ben je zelf geen pro speler, bespaar u de miserie en laat deze ver links liggen...

Kunnen nog geen basispass geven, buitenspel galore bij mij (1e keer ok, maar dit is constant)

En loempe spelers in mijn ploeg, moest dit een demo zijn, ik had gezegd van F dees, maar moest weeral de ultimate kopen : :sarcastic:

Nope eerste match SB gespeeld, dit is de scripting van fifa 21 maal 3

Ben je zelf geen pro speler, bespaar u de miserie en laat deze ver links liggen...

Kunnen nog geen basispass geven, buitenspel galore bij mij (1e keer ok, maar dit is constant)

En loempe spelers in mijn ploeg, moest dit een demo zijn, ik had gezegd van F dees, maar moest weeral de ultimate kopen : :sarcastic:
Kheb het hier nog maals gezegd, leer eerst keer het spel wat gewoon worden. Tis uw eerste match begot, kunt toch niet meteen met 10-0 alles winnen op Legendary met een shit team. Het spel speelt heel anders, zowel verdedigen als aanvallen. Verdedigen doe je best niet te agressief en je sluit best gewoon de passing en run lanes af. 1 v 1 gaan afpakken agressief wordt je neig voor afgestraft. Aanvallend is de bal rond spelen nu veel sterker, iets waar ik schrik voor heb in Rivals, want spelers die echt goed zijn gaan verdedigingen echt aan flarden scheuren. Dat merk je zelf offline al. De dingen die ik nu kan doen op hogere diffs, kon ik in 21 absoluut niet, je hebt zo veel tijd en ruimte dat je gewoon elke verdeding kan kapot passen. Zeker via de flanken, breed spelen lijkt me ook veel sterker dan smal. Geef uzelf gewoon tijd om aan te passen en leer de nieuwe game.

Nee, heb zelf momenteel nog niet de coins om een vervanger te kopen. En de rest van de ploeg moet eerst ook nog wat beter worden. Misschien dat die ook wel nog leuker speelt met wat betere spelers rond hem.
Cv, tis voor mij wachten tot vrijdag nog, kheb niet de ultimate gekocht zoals anderen hier :p
Maar kheb in mijn 10 uur trial wel al veel centjes op kant kunnen zetten :p

Daarmee de duidelijke disclaimer 'ben je zelf geen pro speler' : as in een casual speler...

Ge moogt het wel goed uitbeelden, maar ik wacht nu al op een oneven jaar, elke keer t zelfste dat ze u bij uw pietje hebben...

En ik heb 4000 + games gespeeld in fifa 21, dit is zonder de friendlies, precies of ik kan geen scripting herkennen, gtfo

Ik zie dat het voor u fun zal worden, voor mij vrees ik ervoor :unsure:

Ok toch nog enkele vragen voor een leek. Ik heb al jaren geen playstation meer gehad en vandaag 5 gekocht. Ik heb een BE account en heb ook plus account voor online hier aan gekoppeld.
Als ik die USA versie koop via gewone playstation usa store:
- In welk scherm zet ke die sharing aan
om online te kunnen spelen op us profiel met ps plus be profiel?
-Hoe krijg je die bonus zoals de 4600punten? Ineens en ik welk scherm?
-Moet ik een apart ea account aanmaken om aan dat USA accountem te koppelen?
-Vanaf de bonussen zijn opgebruikt kan ik fifa dan starten vanaf BE account met al men vooruitgang of blijf ik daar spelen?

groeten en bedankt

Laatst bewerkt:
Daarmee de duidelijke disclaimer 'ben je zelf geen pro speler' : as in een casual speler...

Ge moogt het wel goed uitbeelden, maar ik wacht nu al op een oneven jaar, elke keer t zelfste dat ze u bij uw pietje hebben...

En ik heb 4000 + games gespeeld in fifa 21, dit is zonder de friendlies, precies of ik kan geen scripting herkennen, gtfo

Ik zie dat het voor u fun zal worden, voor mij vrees ik ervoor :unsure:
Zegt wie? Ik heb Fifa 21 een maand gespeeld en het was ervoor geleden van 18 dat ik nog gespeeld heb. Ik ben absoluut geen pro, dat kan @sparrion zeker bevestigen. Ik heb in deze fifa ook al massas goals tegen gekregen veel meer dan in 21, maar ik herken wel waarom en ik ben daar nu zelf ook op aan het oefenen, of in elk geval dat ga ik trachten te doen. Vind het gewoon bizar dat je na een uurke of 2 er al de brui aan geeft en het spel niet eens de kans geeft het te laten binnen komen en er aan te wennen, tis een nieuwe fifa... moest het krak hetzelfde zijn wat is dan het nut van ene nieuwe game...

Terug
Bovenaan