Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Wat gaan jullie doen met je Fifa punten van de Ultimate editie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de fun opendoen, maar wel tijdens OTW, dat zou mij nog enigszins kunnen overhalenWat gaan jullie doen met je Fifa punten van de Ultimate editie?

Waren dit ook uw conclusies @Kamperske bij de Beta, of mag daar nog altijd niet over gecommuniceerd worden?gameplay is zooo slecht in deze fifa..by far de traagste en saaiste fifa OOIT
Ja het is geen bal vooruitschoppe en lopen maar meer. I like it. Ma EA kennende ist binne maand weer gepatched en hebde uw pacefest teruggameplay is zooo slecht in deze fifa..by far de traagste en saaiste fifa OOIT
veeeel te veel animaties erbij elk jaar waardoor ze allemaal bewegen alsof ze 100 kilo wegen ! super leukJa het is geen bal vooruitschoppe en lopen maar meer. I like it. Ma EA kennende ist binne maand weer gepatched en hebde uw pacefest terug
veel te veel delay op alles wat je doet
Pace = Snelheid, traag = een vorm van snelheid... waarom zouden we die link toch leggenmaar kben niet over pace bezig ? ge ziet het woord traag en ge denkt direct aan pace

Hoezo niks te maken met pace?? dat heeft alles te maken met pacing... Als de animaties sneller waren hebt ge dus een sneller spel dus een hogere pacing van uw GP en spel...niks te maken met pace,tzijn die fokking overdreven animaties voor alles
De gameplay was in de BETA idd ook trager dan in 21.Waren dit ook uw conclusies @Kamperske bij de Beta, of mag daar nog altijd niet over gecommuniceerd worden?
Om mee te beginnen is dat toch fijn? Speel in het begin dikwijls met spelers waar je later in het spel niet meer mee kan spelen.Alle nen icon gepacked, is het toch wel ni Giggs zeker![]()
In ieder geval beter dan mijn Reus, Handanovic, Bale, Chiesa en Correa die ik al heb gepackt. Oké, Auba kwam er ook uit, maar die is niet meer zoooo goed héAlle nen icon gepacked, is het toch wel ni Giggs zeker![]()

De Ultimate Edition kan je sinds vanmorgen 6 uur spelen. De gewone versie is pas vrijdag speelbaar.Ook maar geplooid en de ultimate gekocht, is aan het downloaden
vanaf hoe laat kun je die spelen als je geen EA access hebt?