FIFA 22

FIFA 22

Alle, ze emme mij ook weer liggen. Net Fifa 22 gepreordered voor PS5 in GM voor €40.
Twee oudere games dak dubbel had voor ingeruild, voor €40 kan ik niet sukkelen zeker, ook al is het Fifa 😂

Al een detige pull om mee te kunnen starten, ga zoals altijd prem beginnen en heb dus gomez 82,die gaat 40k+ denk ik, maar dus om zelf te bezigen

Voila, vlug keer EA Play voor €0,99 gekocht en meteen opgezegd voor verlenging.
Als ik vanavond klaar ben als de kleine slaapt staan Fifa 22 en Death Stranding schoon klaar op mij te wachten se.

Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.

Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.

Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.

Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.
Lijkt me eerder een vraag voor FAQ Xbox topic.

Hier een lichte teleurstelling toch.

Komende van PES had ik van FIFA dit jaar een meer realistische versie verwacht, zeker met die Hypermotion hype, maar het speelt nog steeds heel arcade-achtig. Spelers blijven de hardste, moeilijkste ballen controleren op 1 seconde, bij PES ben je die bal kwijt van de voet of mis je de bal volledig.

Vroeger was het mogelijk om ultimate edition te kopen op de US store en er dan op uw BE account reeds op te spelen. Is dat nog steeds zo? Dus maandag al spelen op BE account? Of enkel op US.

mijn online shop waar je usa psn kaarten kon kopen heeft geen usa kaarten meer iemand die nog goeie site weet waar je kan betalen zonder visa ?

lol match verloren omdat de scheids voor 90% er hetzelfde uitzag als mijn spelers en ik dus altijd verkeerde passes gaf...

Plus maakt niet uit dacht ik als je een andere account hebt op dezelfde console

Mijn beweegreden voor de ultimate was enkel en alleen de dual entitlement (ps4 en ps5 versie ineen)

Terug
Bovenaan