Naar wat ik er van versta zou je letterlijk niks mogen krijgen.Voor een draw in Rivals krijg je dus nog nauwelijks iets?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar wat ik er van versta zou je letterlijk niks mogen krijgen.Voor een draw in Rivals krijg je dus nog nauwelijks iets?

Vreemd.Ja 900 wedstrijden ofzo
Lijkt me eerder een vraag voor FAQ Xbox topic.Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.
Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.
Denk dat je daar meer suc6 gaat hebbenJa dacht ik zet het hier omdat het over FIFA 22 Ultimate edition gaat die ik wil kopen..![]()

mijn online shop waar je usa psn kaarten kon kopen heeft geen usa kaarten meer iemand die nog goeie site weet waar je kan betalen zonder visa
Dat kan op BE acc. Maar dan heb de pre order bonus allemaal nietVroeger was het mogelijk om ultimate edition te kopen op de US store en er dan op uw BE account reeds op te spelen. Is dat nog steeds zo? Dus maandag al spelen op BE account? Of enkel op US.
Dat kan op BE acc. Maar dan heb de pre order bonus allemaal niet