Is op een NA server spelen niet nefast voor uw ping?NA servers spelen? Via USA acc is het ook goedkoper met de wisselkoers
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is op een NA server spelen niet nefast voor uw ping?NA servers spelen? Via USA acc is het ook goedkoper met de wisselkoers
Waarom zou je op NA servers spelen? Het is niet omdat je account US is dat je op US servers speeltIs op een NA server spelen niet nefast voor uw ping?
dat hangt van je ip adres afVelen hebben enkel een digital ps5. Dan mag je zoveel games kopen kn de winkel als je wil, je bent erniet veel mee aangezien je er geen disc in krijgtAlle den 22 zou relatief makkelijk te platten moeten zijn, kben eens benieuwd.
PS. zijt gunder nu nog altijd bezig met da spel te kopen en klaar te zetten? Das al 2 weken lol, wa is er mis met naar de winkel te gaan en te kopen xD

Mijn punt was eerder, waarom niet gewoon normaal kopen ipv met die accounts te foefelen voor een beetje goedkoper te zijnVelen hebben enkel een digital ps5. Dan mag je zoveel games kopen kn de winkel als je wil, je bent erniet veel mee aangezien je er geen disc in krijgt![]()

Ze moeten geld besparen om nadien in meervoud aan packs te kunnen uitgeven.Mijn punt was eerder, waarom niet gewoon normaal kopen ipv met die accounts te foefelen voor een beetje goedkoper te zijn![]()
idd, fifa punten enz is vooral voor mensen die snel coins willen. Haalt voor mij de fun er wat vanaf, dat upgraden enz is altijd het leukste van FUT.Als ik mijn teampje bekijk is het helemaal niet nodig, alleen als je snel resultaten wilt zien, soit mij ziet ge dat niet meer rap doen
Noord-Amerikaanse servers spelen..NA servers spelen? Via USA acc is het ook goedkoper met de wisselkoers
ja dat snap ik, maar waarom zou je dat willen?Noord-Amerikaanse servers spelen..
Nee hij zegt als je via US store koopt je op de NA servers zal zitten..ja dat snap ik, maar waarom zou je dat willen?
Ik speel al jaren op US account. En je zit niet op NA servers.Nee hij zegt als je via US store koopt je op de NA servers zal zitten..

Volgens mij is die walkout al lang veranderd ondertussen.. vind pack animations veel beter, was veel te traag vroeger.Pack animaties in FIFA 22.
Wat vinden jullie er van?
De app is voor morgen. Ik lees dat er een soft launch verwacht wordt rond 13 uur onze tijd van de web app.Fut webapp actief vanaf vandaag? Pas tegen de avond waarschijnlijk?
De app op smartphone wordt pas later geactiveerd vermoed ik...
19 uurIemand een idee wanneer hij vandaag online komt via EA Play?