Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Er is nog maar 1 OTW bekend.Heeft futbin de overstap al gemaakt? Ik zie direct al een OTW messi ertussen staan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is nog maar 1 OTW bekend.Heeft futbin de overstap al gemaakt? Ik zie direct al een OTW messi ertussen staan
Al hoor ik wel mensen zeggen dat ze bevestigd zijn door EA maar daar vind ik niets van terug.Er is nog maar 1 OTW bekend.
Als t op futbin staat zal het wel zo zijn zeker?Al hoor ik wel mensen zeggen dat ze bevestigd zijn door EA maar daar vind ik niets van terug.
Ik had het ook niet meteen gezien. ben er naar gaan zoeken omdat ik vandaag hoorde dat er meer OTW kaarten waren. Niet zo super duidelijk aangegeven door EA omdat je de afbeeldingen niet helemaal ziet op Social.Hakimi en Wijnaldum ook confirmed al, vind de post wel niet direct terug![]()
iedereen die op de kaart staatKrijgt iedereen op die foto niet eentje, zou maar superlomp zijn om dan ramos en donnarumma gene te geven eh

Welk nut biedt EA Play voor FIFA?
kijk mss ff men video die ik erboven heb staanWelk nut biedt EA Play voor FIFA?
Das in de us store, of overal? Ik heb gekocht via us store, zonder us credit card kon ge dat niet aanschaffen, toch?kijk mss ff men video die ik erboven heb staan
overalDas in de us store, of overal? Ik heb gekocht via us store, zonder us credit card kon ge dat niet aanschaffen, toch?
Of bestaat er een workaround?
Edit, laat maar, ga de game toch op mijn BE account spelen denk ik
ea play hangt vast aan het account waar je het op gekocht hebt, ik denk dat ze het in BE en NL er al weer afgehaald hebben.In de BE winkel via de app staat er gewoon 3,99 eur, hier althans toch
Maar EA abbo is account gebonden vermoed ik? Tis niet alsof ge bij spellen zelf kunt kiezen of ge het speelt op een US of een BE account eenmaal gekocht?
net nog eens gekeken op BE account, en daar staat het ook nog steeds voor 0.99In de BE winkel via de app staat er gewoon 3,99 eur, hier althans toch
Maar EA abbo is account gebonden vermoed ik? Tis niet alsof ge bij spellen zelf kunt kiezen of ge het speelt op een US of een BE account eenmaal gekocht?
Heb zelf even gekeken. De eerste maand is het € 0,99. Daarna wordt het € 3,99 / maand.Is dat een maand? Of moet je nog nooit lid zijn geweest, in alle geval staat hier telkens aan 3,99