FIFA 22

FIFA 22

Oh dat :) Geen meerwaarde voor mij, laat ons zeggen dat ik een "trader" ben :)
Ik vind die 4dagen vroeger alleen al de moeite. Die fifa punten enz maken mij ook niet veel uit want je krijgt toch niets uit packs, maar als de preview packs in fifa 22 zijn heeft het wel zijn meerwaarde. Ik ben meer een sniper/chemstyle trader. En met wat geluk krijg je een deftige OTW kaart.

Je kan switchen naar versies zoveel je wilt, op alle accounts op je PS. Je pre order bonus krijg je wel op je acc waar je hem op koopt. Ik speel al jaren op een US acc. “Nooit” last van lag. Half uurtje geleden nog gespeeld. En Fifa punten hangen vast aan een account niet aan een versie van een spel.
Voor Us account, moet je dan enkel een fictief adres in Us aanmaken? En dan pre-orderen?

Was dat probleem met die 10% korting al opgelost dan dat het niet doorlinkte? Ga binnenkort mijne preorder doen denk ik

Om even kort terug te komen op de voorgaande berichten i.v.m. de Ultimate Edition, had ik nog even een vraag.
Sinds een paar jaar kan je het land van je PSN(store) veranderen. Tot op heden heb ik totaal geen idee wat hier de bedoeling van is. Als je de store verandert naar pakweg NL, krijg je alle content wel te zien, maar je kan er niets aankopen. Wat is hier dan de logica achter?

Ik baal er namelijk enorm van dat er geen Ultimate Edition op disc te verkrijgen is bv. in Nederland. Vorig jaar met de Champions Edition gewoon daar eentje gaan halen, en zelfs je DLC werkt etc.

Is er een mogelijkheid om toch nog de Ultimate Edition te downloaden op mijn 'main' Belgisch account? Pakweg door VPN of whatever? Of blijft de enige mogelijkheid een nieuw account maken? Dit laatste draagt niet mijn voorkeur gezien ik altijd FIFA op mijn Belgisch account heb gespeeld.
Sony had verdomme toch al lang het land van je account aanpasbaar moeten maken, imo. Maarja, dat is weer een ander topic.

Terug
Bovenaan