Avalius
Active member
Als je hem dan toch besteld. Voor 11 aug heb je nog extra pre order stuff![]()
Welke bonus is er dan de moeite voor de standard edition?
(Dacht enkel heroes bij ultimate?)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je hem dan toch besteld. Voor 11 aug heb je nog extra pre order stuff![]()
(Dacht enkel heroes bij ultimate?)PS5 en Ps4 versie, Fifa punten.. videoWelke bonus is er dan de moeite voor de standard edition?(Dacht enkel heroes bij ultimate?)
Ik vind die 4dagen vroeger alleen al de moeite. Die fifa punten enz maken mij ook niet veel uit want je krijgt toch niets uit packs, maar als de preview packs in fifa 22 zijn heeft het wel zijn meerwaarde. Ik ben meer een sniper/chemstyle trader. En met wat geluk krijg je een deftige OTW kaart.Oh datGeen meerwaarde voor mij, laat ons zeggen dat ik een "trader" ben
![]()
Kans is groter dat ge een keeper krijgt die niet donarumma heetVarane en Ramos zullen al wel een OTW krijgen. Stel u voor dat je er daar eentje van packed![]()

Kans is even groot of pele packen uit een icon pack. Daar laat ik mij zeker niet aan vangenVarane en Ramos zullen al wel een OTW krijgen. Stel u voor dat je er daar eentje van packed![]()

Voor Us account, moet je dan enkel een fictief adres in Us aanmaken? En dan pre-orderen?Je kan switchen naar versies zoveel je wilt, op alle accounts op je PS. Je pre order bonus krijg je wel op je acc waar je hem op koopt. Ik speel al jaren op een US acc. “Nooit” last van lag. Half uurtje geleden nog gespeeld. En Fifa punten hangen vast aan een account niet aan een versie van een spel.
Je maakt je account aan, en daar vul je een random USA adres in. Je kan eventueel rekening houden met tijdzones zodat je de game een paar uur vroeger hebt.Voor Us account, moet je dan enkel een fictief adres in Us aanmaken? En dan pre-orderen?

ze konden hem niet houden vanwege de financiële fair play in LaLiga voor zover ik het heb kunnen lezen. Maar Barca geeft straks een persconferentie.Echt wel straf dit, omfg

Ja, je moet gwn paar matchen spelen zodat je account beschouwd word als een “actief” account.Was dat probleem met die 10% korting al opgelost dan dat het niet doorlinkte? Ga binnenkort mijne preorder doen denk ik
1+ (zelf niet moeten doen)Okay, definieer een paar?