kga eens fotos maken van elke tegenstander die ik tegenkom in champsZoveel kom ik toty toch niet tegen ze...
Omdat ze er zuinig op waren om ze uit te delen ofcourse
niet normaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kga eens fotos maken van elke tegenstander die ik tegenkom in champsZoveel kom ik toty toch niet tegen ze...
Omdat ze er zuinig op waren om ze uit te delen ofcourse
Icons, akkoord, er zijn er meer, ook omwille van de swaps, maar ook in packs, als ik naar mezelf kijk, en ook rondom mij, maar met toty is EA weer extreem zuinig geweest lijkt me, high rated totw beetje zoals anders...Heb wel de indruk dat ze dit jaar meer smijten met de totw/toty/icon spelers. Kom er ook opvallend meer tegen dan verleden jaar.
Nu in rivals bezig met een 23 winstreak atm, curieus hoe lang het gaat duren...
Icons lijken mij idd makkelijker te packen of kopen dan vroeger... Vroeger moest ik bijna 6 maanden sparen of pack luck hebben om 1 icon te kunnen kopen... Dat was dan nog 88 overmars. Deze fifa heb ik er 4 (okocha, Bergkamp, kean en vidic) en 400k coins. Dus op dat vlak is er wel iets veranderd alleszinds...Icons, akkoord, er zijn er meer, ook omwille van de swaps, maar ook in packs, als ik naar mezelf kijk, en ook rondom mij, maar met toty is EA weer extreem zuinig geweest lijkt me, high rated totw beetje zoals anders...
Is mijn persoonlijke ervaring... Maar als ge in hogere divisies speelt is het normaal dat de ploegen higher rated zijn....
Welke div speelt gij pikatsjoe?? En speelt ge ook WL?
Nu div 4,ben lang blijven sukkelen tss 5 en 6. Speel om de 2 weken eens WL, omwille v werken in het weekend...Icons, akkoord, er zijn er meer, ook omwille van de swaps, maar ook in packs, als ik naar mezelf kijk, en ook rondom mij, maar met toty is EA weer extreem zuinig geweest lijkt me, high rated totw beetje zoals anders...
Is mijn persoonlijke ervaring... Maar als ge in hogere divisies speelt is het normaal dat de ploegen higher rated zijn....
Welke div speelt gij pikatsjoe?? En speelt ge ook WL?
Ge moogt mij altijd toevoegen, al is het maar om te volgen hoe iedereen het doet in WLNu div 4,ben lang blijven sukkelen tss 5 en 6. Speel om de 2 weken eens WL, omwille v werken in het weekend...
Dees is mijn ploegske; https://ibb.co/b7bQ3qn
Niet zo spectaculair imo
Ik start inderdaad altijd met rooney. Brengt veel bij aan mijn spel... Dus opties zijn beperkt op de RB tenzij ik een icon koop...Nog 12 wins geëindigd, vandaag begonnen met 7 wins en nog 8 te gaan, dus een 5 op 8 is ni slecht, maar alweer silver 1...
@insane01 :
Hoe speel je in game? Wil je per se die Rooney laten starten?
Maar wat ik bedoelde is eigenlijk, wie zet je in de spits, of verander je niks?Ik start inderdaad altijd met rooney. Brengt veel bij aan mijn spel... Dus opties zijn beperkt op de RB tenzij ik een icon koop...
Ik verander niks. Dit is altijd mijn startploeg.Maar wat ik bedoelde is eigenlijk, wie zet je in de spits, of verander je niks?