Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Mss beter 21 blijven spelenEcht toch niet normaal wat ge nu allemaal packed. Een heel jaar huilen met de pet op op PC, nu op iets meer dan 1 week volgend team op PS5:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss beter 21 blijven spelenEcht toch niet normaal wat ge nu allemaal packed. Een heel jaar huilen met de pet op op PC, nu op iets meer dan 1 week volgend team op PS5:

IddMss beter 21 blijven spelen![]()
. Ik denk dat mijn packluck tot fifa29 nu helemaal op is 
Dan heb je nog geluk..Idd. Ik denk dat mijn packluck tot fifa29 nu helemaal op is
![]()

Iedereen packt nu meer hoor. Ook enorm veel goedkope SBC's en objectives nu.Idd. Ik denk dat mijn packluck tot fifa29 nu helemaal op is
![]()
Idd, klopt. Stel me dan alleen de vraag of ze de packs niet beter wat "eerlijker" en beter kunnen spreiden over het hele jaar. Dat wanneer ge een pack koopt voor 25000 coins, de waarde van dat pack ook minstens 25000 is. Met die preview packs zijn ze op de goede weg, maar prijs/kwaliteit is dit toch nog steeds bedenkelijk.Iedereen packt nu meer hoor. Ook enorm veel goedkope SBC's en objectives nu.
Zonder minstens 1 icon is dat idd niet te doen. Ik heb gezocht op beste icon prijs/kwaliteit en dan kwam ik op 89 Lahm (CDM) uit. Rond de 100k en is zeker wel goed op die plaats en koppelt zo ook mooi de verschillende topspelersIk vind het wel moeilijker dan ooit om een ploeg samen te stellen.
Ik heb een hoop wereldspelers maar te hard verspreid over Bundes-LaLiga-SerieA waardoor ik altijd compromissen moet maken.
Zonder minstens 1 icon is dat idd niet te doen. Ik heb gezocht op beste icon prijs/kwaliteit en dan kwam ik op 89 Lahm (CDM) uit. Rond de 100k en is zeker wel goed op die plaats en koppelt zo ook mooi de verschillende topspelers
Zeer knappe ploeg.Wat spelen met de begin-opstelling om die dan in-game te wijzigen kan ook helpen. Zo heb ik op links Davies-Sané die buiten die groene link nog nauwelijks links hebben.
Heb wel Eto'o 93 en Makelele 91 in de ploeg, maar ook zonder hun zou mijn chem best ok zijn.
FC Ultimate Team Web App - EA SPORTS Official Site
Login here to access the FC Ultimate Team Web App and manage your Ultimate Team while you're away from your console or PC.www.ea.com
nopeKomt ie nog? EOAE Messi ?
ik snap echt niet da je blijft spelen als je u zo ergert aan alles. Doe iets leuks, tis goed weer, tis verlof, tzijn nog zoveel games. Zoek iets waar je gelukkig van wordt in plaats van u te ergeren. Gaming is voor uw amusement..Triestig, net als WL tegenwoordig, het aan het handje houden is zo lachwekkend aan het worden dat het triest wordt, ik kan u na 20 minuutjes gameplay al zeggen wie er (uiteraard oververdiend) zal gaan winnen, alles lukt voor dutskes en ik moet 5 kere van speler proberen wisselen om te verdedigen (zowel met stick als met L1, whatever ik doe, 5 kere is the way to go) zodat het kalf MOET verdrinken terwijl ge er naar staat te kijken...
#dikkefun
Vaak staan er ook packs bij met een timer. Of een beperkt aantal die op dat moment beschikbaar zijn. En die om het uur verversen. Ook wel “lightning rounds” genoemd. (Geen idee of dat gisteren het geval was)Gisteren wel iets vreemd opgemerkt met die preview packs, ik had ze dus geopend en ben blijven spelen, en tijdje daarna had ik mijn transferlijst al minstens een uur niet meer geupdate, ik kon de app dus openen en daar stonden ze opnieuw, maar nu kon ik ze opnieuw openen, en de inhoud was wel degelijk anders, ik heb ze niet gekocht, maar volgens mij was het mogelijk om ze te kopen, en inhoud was beter dan de eerste keer... Maar was een 100k pack dus maar niet gedaan, maar eenmaal terug op de console was het terug de inhoud van de eerste keer...
Soms komen er ook na een uur nieuwe packs in de store. (Meestal wel maar 1) en Vaak heb je dit ook als je uw app niet hebt afgesloten, dat die verder gaat waar het gebleven is. Dan zie je vaak ook coins nog hoog staan terwijl je alles net hebt opgekocht op de console.Nee dat was het niet, echt vreemd dit
Dat gaat erin zitten hebben ze verteld. Maar minder sterk9 na elkaar gewonnen daarna de resterende matchen allemaal verloren
typisch fifa 21
als 22 ook volzit met auto ai blocks ga ik het niet spelen