Kem al slechter free reward packs gezien xD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn OCD zegt noooopeParedes 95 hiernet in een 25k pack ik ga die zowaar gebruiken denk ik, met dan één rood linkje in heel de ploeg naar varane, valt mee toch...
Genoeg groen met heel de verdediging real Madrid lijkt me (buiten de RA dus) het stoort me ook een bekke, maar zoveel nu ook nietMijn OCD zegt noooope
Ik vrees er voor. Ronaldo hebben ze ook geskipd toen hij naar Juve ging.Die 88+ pas ik voor, misschien wel EoaE Messi doen.. als hij komt![]()
EA heeft de rechten van PSG. Zou anders nogal waardeloos zijn om een speler van PSG op de Cover te zettenIk vrees er voor. Ronaldo hebben ze ook geskipd toen hij naar Juve ging.
En volgens mij hadden ze het moeten doen voor hij effectief bij PSG onder contract lag (rechten).

Ja dat is waar, maar het zou nogal een onnozele End of an Era card zijn als de kaart niet van Barca is. Dan gaat het EoaE gegeven toch wat verloren.EA heeft de rechten van PSG. Zou anders nogal waardeloos zijn om een speler van PSG op de Cover te zetten![]()
Bestaat toch al, OTW noemt datte...Zou inderdaad dan wel Barca moeten zijn, misschien geen end of an era maar EA zal toch wel iets uitvinden.
OTW is voor Fifa 22 hé ;-)Bestaat toch al, OTW noemt datte...
Ones to watch
OTW is ook in fifa 21 hè. En er is nog maar 1 aangekondigd.OTW is voor Fifa 22 hé ;-)
Nee OTW zijn 2 teams die de eerste weken uit komen. Niet zeker of Messi een OTW kaart krijgt natuurlijkKomen toch geen nieuwe OTW's meer bij nu? Vorige edities wel Summer/Winter OTW gehad maar Messi OTW (PSG) zal toch voor Fifa 22 zijn?