FIFA 21

FIFA 21

Ah, nog niet eens gezien die, ik ga is kijken
RUyTpYn.jpg

Dit is men team nu waar ik WL mee heb gespeeld

SyHNKFu.jpg

En dit is het in game, acuna trekt zijne slag in de spits, en Benzema speciaal gekocht om in de spits te zetten, maar heb hem al maar snel op CAM gezet, scoren doet ie nauwelijks bij mij, maar positioneel valt het nog mee op die positie...

En Dalglish bij de start wisselen voor 93 Muriel en bij de rust Benzema eruit voor Del Piero en Mount op de plaats van kaka

Niet echt conventionele tactiek, maar heeft mij toch wat wins opgebracht
Haha, daar wil ik mijn matchkes anders ook wel eens mee spelen. Tzou ne vaart gaan :p

Ja lukt wel vlotjes zo, maar is ook handig dat ik de looplijnen ken van die opstelling, ik ben bv. niet gemaakt voor draft, daarvoor moet ge echt sterk aan de bal zijn, wat ik niet zo ben, aangezien ik altijd snel probeer rond te tikken en te counteren, en de angel eruit probeer te halen, maar ja zulke ploeg hebben helpt idd wel veel...

En ramos doet het daar feitelijk uitstekend, echt van verbaasd, in begin wat zoeken maar draait nu echt

Ik daarjuist 1 draft gespeeld en gewonnen. Wel maar een 90ovr team. Wel Maradona, Garincha en Raul. Maar die laatste kon ik niet starten door de opstelling. Maar die breng ik in samen met Messi die ook op de bank zit.

Haha die draft is lachen, zelf tegen wannabe hustlerkes van men voeten kan ik nog niet winnen want pele pushkas en ander vuil gerief in hun rangen... Echt grappige modus dit

draft is het enige plezante nog

wel nog geen enkele keer alles kunnen winnen altijd onderuit in de finale

Al verliest je in de eerste ronde, dan heb je al genoeg op een nieuwe draft token te maken bij de SBC’s

En als je elke draft verliest in de eerste ronde heb je mss een verkeerd spel gekocht 😂

hupla finale verloren tegen ne bridge spammer

en tuurlijk is die kutmove ook terug in fifa 22

0 skill voor nodig

Ik had ook moeten zwijgen, zat aan een 6 win streak en nu 2 zwaar losses waarvan 1 classic scripted matchke.

Dat of al mijn spelers waren in eens zonder reden gehadicapt.

Het grappigste aan die belachelijke modus is dat ge niet wint als ge geen circle abuse doet, wat ik dus weiger te doen...

Dat kost mij hier untradable fodder, maar don't care

Zelf met stinking Eusebio verlies ik nog tegen tegenstanders die ik normaal opfret

Laatst bewerkt:
Het grappigste aan die belachelijke modus is dat ge niet wint als ge geen circle abuse doet, wat ik dus weiger te doen...

Dat kost mij hier untradable fodder, maar don't care
Heeft daar “nix” mee te maken. Tegenwoordig heeft heeft iedereen spelers met veel agressie en hoge verdediging stats. Spelers (AI) dat uit hun eigen. En al zeker niet aan de Mode, gebeurd overal.

En als je dan bv in DR in de lagere divisies speelt kom je % vaker betere spelers tegen. In Andere modi.

Ik heb in begin ook eens een paar matchen tegen u gespeeld, en ik herinner me nog wel dat je heel voorspelbaar speelde. (Bedoel dit niet slecht meer als tip) Is natuurlijk ook al ff geleden, dus geen idee hoe je nu speelt. maar bv je krijgt de bal op het middenveld en je flank staat open, ging de bal 9/10 naar die flankspeler ipv door te draaien en een actie te maken. Wat mss met een andere camera standpunt beter gaat gaan omdat je mss andere opties niet eens op je scherm ziet? En de rader mss ook niet gebruikt?

Alé, tof om horen dat ge die bs zelf geloofd dat er geen circle abuse aan te pas komt...

Ik kan ze er zo uithalen die het tegen mij doen

Terug
Bovenaan