das toch de bedoeling ?Gewoon rondje spammen elke 2 seconden in duels
en als ik dat "spam" loopt die kerel mij gewoon voorbij hoorVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das toch de bedoeling ?Gewoon rondje spammen elke 2 seconden in duels
en als ik dat "spam" loopt die kerel mij gewoon voorbij hoorBij elk contact dusdas toch de bedoeling ?en als ik dat "spam" loopt die kerel mij gewoon voorbij hoor
De game laat dit toe, en laat u zelf verliezen als ge deze kuttactiek niet toepastIk hoor voor het eerst van tackle abuse lmao.
Als je matchen verliest, zal het niet aan rondje spammen liggen. Als je in een duel gaat en je drukt niet op rondje ga je niet veel ballen afpakken. Sterker nog, als je op het verkeerde moment op rondje duwt ben je gekloot. De meeste mensen doen helemaal niets, blijven gewoon voor je, en paslijnen afschermen, Cdm terug trekken naar achter. En hopen op Autoblocks als 11man en de reserven in de eigen box staan.De game laat dit toe, en laat u zelf verliezen als ge deze kuttactiek niet toepast
mss leren we nog wat bij.

Eerlijk, gij en iedereen mag denken wat hij wilt over mij. IDGAF.Soms komt gij wel serieus belerend over ze man, lacht me een ander zijne smoel, tis ni omdat gij div 1 materiaal zijt of whatever da ge vantijd zo uit de hoogte moet doen ze... En der zijn er hier nog een paar...
Ik zeg gewoon dat ik met schouderknoppen de duels aanga, enkel met rondje als ik ze van ne kilometer zien afkomen met een actieke
Maar ge hebt er dus sommigen die blijkbaar met de 2 touch besturing spelen aangezien ze enkel x en rondje gebruiken tot vervelens toe...
Ik heb het niet over looplijnen, die van mij blijkbaar zo doorzichtig zijn als de pest, ik heb het niet over posities, ik heb het puur over als er contact is, maar zijn blijkbaar grappige comments en vergezocht die ik hier zet, aangezien ik hier sommigen al hoor gniffelen![]()
Idd mijn mening, Ik ben hier niet op andere hun mening te verkondigen maar die van mij. Is mijn mening de juiste? Geen idee, maar het is wel die van mij.Ok, uw mening, weeral dat halve vingertje

Mooi team voor zo'n korte periode. Als keeper zou ik gewoon voor IF Pope gaan. Is nog altijd bij de betere keepers vind ik. Voor mij persoonlijk is de "beste" in dit spel TOTS Ederson met daarachter Moments Cech.![]()
Drie weken spelen (wel wat doorgespeeld) en da is het resultaat so far. Donderdag met de Rivals rewards (40K) keer zien voor beter keeperke en nadien ne betere CM. Road to DIV5 (en hopelijk verder...). Speel op pc trouwens, wat best wel suckt, wat alles is duurder op pc![]()
ben ik van plan de ultimate edition te bestellen. Maar amuseer me op't moment meer met Ratchet en Clank
Netjes, Idd alles is duurder op PC. Langs de andere kant, als je iets packet is het ook meer waard. Zelfs de lagere ratings. Cross platform zou het voor Xbox en PC ook wel leuker en beter maken.![]()
Drie weken spelen (wel wat doorgespeeld) en da is het resultaat so far. Donderdag met de Rivals rewards (40K) keer zien voor beter keeperke en nadien ne betere CM. Road to DIV5 (en hopelijk verder...). Speel op pc trouwens, wat best wel suckt, wat alles is duurder op pc![]()