FIFA 21

FIFA 21

Speelt toch vlotjes ze, hier kunt ge ten minste wat de bal mee rondspelen...

Ik heb nog niet speciaal op acuna gelet, alleen dat hij telkens de bal goed inspeelt naar voren, echt goede speler, en sterk aan de bal

Wel spijtig dat ze Dalglish precies een beetje generfd hebben, was mijn favo spits tem tots
Waarschijnlijk zijn de verdedigers beter geworden. En er is een verschil tussen goede spelers en META. Dat is wat hij bedoeld denk ik.

Ik ben weeral niet mee dan, wat bedoel je precies met meta dan? Meta is imo toch beter dan het gemiddelde, of zie ik dat verkeerd?

En bedoel je goede spelers (kaartjes) of goede spelers achter de controller?

Wat ik bedoelde is dat je een heel sterk team hebt. Je zegt zelf, dat je nu de bal deftig kan rond spelen.
Zou jammer zijn van niet met zo een team, in FIFA 22 ga ik eens terug van dag 1 mee doen. Ik ben nu pas laat ingestapt in 21 en het is heel moeilijk opboksen tegen zo teams ik kan mezelf in evenwicht houden waar ik ben, maar tis jammer te weten dat het enige dat me echt tegenhoude gewoon de kaartjes zijn. Kheb me nu op 2 weken van 0 toch naar 85 rated team opgewerkt en DIV 7. Maar kom daar te vele uit tegen teams zoals de jouwe, is gewoon een oneerlijk voordeel, maar heeft gewoon ook te maken met ik die zo laat begon te spelen. Vandaar, in 22 day one ;)

Ik ben weeral niet mee dan, wat bedoel je precies met meta dan? Meta is imo toch beter dan het gemiddelde, of zie ik dat verkeerd?

En bedoel je goede spelers (kaartjes) of goede spelers achter de controller?
META is niet "beter dan gemiddeld", META wilt zeggen dat een bepaalde speler stats heeft in de juiste categorieën die het spel nodig heeft. je kan het ook besptempelen als Over Powered. Waarom is bv een speler met veel lagere OVR beter in game dan een gogere OVR. omdat die meer in de META van de Game past. En in fifa zijn dit heel veel zaken waar een speler aan moet voldoen. Stats, workrate, SM, WF, Body type, Hoe groot een speler is enz..

most effective tactics available

In essence, a "meta" in gaming terminology is a generally agreed upon strategy by the community. Said strategy is considered to be the most optimal way to win/ has the best performance at a specific task. Some people have defined meta as an acronym meaning “most effective tactics available”.

Ok, ik gebruikte dat woord dus telkens verkeerd

Meta (het woord) is dan ook meta tegenwoordig, precies een modewoord, dus wou maar meedoen met den hoop, de hipster die ikzelf ben :lol:

:p

Hopelijk doen ze ook zo iets voor de andere leagues. Ziet er een waanzinnige kaart uit maar ik heb echt 0 Ligue 1 players voor die objectives.

Het kan zo deugt doen om met je 86 rated team een 93 rated team naar huis te sturen in de 92ste min.
0-2 achter komen, gelijk maken tot 2-2 en dan elk om beurt tot 3-4 voor hem om er dan in de laatste 10' min nog over te gaan en 5-4 te winnen.
Vooral omdat ge zo hard zag dat hij met een ei in zijn gat speelde vanaf de 4-4 en niets meer durfde forceren, geniaal, hier doek het voor!

Damn son, die confetti finish om in goud te belanden heb ik altijd moeilijkheden mee

Weeral op de laatste match gelukt, jullie ook zo last daarmee ?

En het was duidelijk dat ik geen 15 wins mocht hebben voor die derde red player pick, vanaf dat die uit het vizier was mijn match relatief gemakkelijk gewonnen, typische EA matchmaking

Ah, nog niet eens gezien die, ik ga is kijken
RUyTpYn.jpg

Dit is men team nu waar ik WL mee heb gespeeld

SyHNKFu.jpg

En dit is het in game, acuna trekt zijne slag in de spits, en Benzema speciaal gekocht om in de spits te zetten, maar heb hem al maar snel op CAM gezet, scoren doet ie nauwelijks bij mij, maar positioneel valt het nog mee op die positie...

En Dalglish bij de start wisselen voor 93 Muriel en bij de rust Benzema eruit voor Del Piero en Mount op de plaats van kaka

Niet echt conventionele tactiek, maar heeft mij toch wat wins opgebracht

Laatst bewerkt:
Good luck met dat eigenlijk, al de dikste shmet zakken spelen daarin... Whahhahahahaha

Das wl frustratie maal 5

Terug
Bovenaan