FIFA 21

FIFA 21

Kan iemand mij helpen hoe ik mijn ps4 versie kan upgraden naar ps5? (Disc)
Ik steek ps4 schijf in, ga naar de 3 dots en normaal zou ik dan moeten kunnen upgraden, maar zie dit nergens staan.. enkel betalende versie.

Kan iemand mij helpen hoe ik mijn ps4 versie kan upgraden naar ps5? (Disc)
Ik steek ps4 schijf in, ga naar de 3 dots en normaal zou ik dan moeten kunnen upgraden, maar zie dit nergens staan.. enkel betalende versie.
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat je naar de PS store moet gaan en daar zoeken naar fifa. Dacht dat ik het zo had gedaan. Die 3 dots is voor het opstarten van de verschillende versies.

Ik ben op 14 gestrand en dus een nobody

Maar wel 2 keer de mogelijkheid op donderdag dan :unsure:

Als ik het goed heb geven ze elke week maar een bepaald aantal tots, bv. die week enkel lukaku, de andere week enkel neymar dan hoop ik, kan je terugvinden op futbin dacht ik

Die neymar kan je overal zowat zetten zeker? Die zou hier ook niet misstaan, maar zoveel sjans heb ik toch niet dus maak me geen illusies...

Nog iemand lag in Rivals op PS5? Is echt onspeelbaar atm. Nooit issues gehad tot nu toe, heb al wat opgezocht en zaken teruggevonden met controlleraanpassingen enz. Maar haalt niks uit.

CaLeo2Y.jpg

Goodiebag la liga...

Welke zouden jullie nemen???

Rja2wIx.jpg

Dit moet toch gewoon solide spelen zo, straks eens testen se

(kaka van plaats verwisselen met acuna uiteraard, en dan heb ik 3 wissels, 2 voor de spitsen als ze minder zouden presteren, en eentje voor kaka af te lossen met del Piero, aangezien die het rapste moe is, of indien rode kaart om dit op te vangen)

93 rated, als ge het hier niet mee kunt weet ik het ook niet meer :unsure:

5 matchen gespeeld, 3 ragequits, 1 keer terecht verloren tegen een freak, en de andere gewonnen ge finished...

Not bad, div 6 here i come

Ik ben terug helemaal mee met de meta teams :p

Acuna werkt penalties mooi af :love:

Speelt toch vlotjes ze, hier kunt ge ten minste wat de bal mee rondspelen...

Ik heb nog niet speciaal op acuna gelet, alleen dat hij telkens de bal goed inspeelt naar voren, echt goede speler, en sterk aan de bal

Wel spijtig dat ze Dalglish precies een beetje generfd hebben, was mijn favo spits tem tots

Terug
Bovenaan