FIFA 21

FIFA 21

Als je tevreden bent van uw huidige keeper en verdediger naast Fofana zou ik het niet doen. Bij mij kwam het toevallig goed uit.
Ja maar heb varane, dan zoiezo 2 groene links ipv 1 oranje nu

En als ie goed is... Ik heb nog 2 dagen om te beslissen, maar hij is niet superduur, en misschien koop ik gewoon kounde erbij, later dan

Ik ga voor untradable denk ik, kans dat ge nen dikke vis packt en tradable is veel te klein...

Normaal doe ik dit nooit :unsure:

Zelf met mijn supertactiek was het eerste pakje de beste... 87 super lig

Mor soit, ben toch voor courtois gegaan, tis het moment, en buiten serie a interesseert er mij ni zoveel nimeer, dus ijzer smeden als het heet is denk ik dan...

Duplicate Llorente hier :wallbash:

Hopelijk vanavond een SBC waar ik hem door kan draaien...
Die kerel is wel zot goed in mijn ploegsje, ik sub ballack voor hem en hij is steengoed op de rechtse CM

Meanwhile een 91 reeted team :)

Laatst bewerkt:
Die kerel is wel zot goed in mijn ploegsje, ik sub ballack voor hem en hij is steengoed op de rechtse CM

Meanwhile een 91 reeted team :)
Ja ik was heel content toen ik hem de eerste keer packte. Maar had toch liever een andere de tweede keer :tongue:

Ja ik was heel content toen ik hem de eerste keer packte. Maar had toch liever een andere de tweede keer :tongue:
Zoiezo de rode houden, maakt altijd ietsje meer indruk bij scoren

En hoeveel hebben messi niet ? Al 2 of 3 kere tegengekomen vandaag (de gewone versie)

team atm...hopelijk eindelijk eens geluk en team of the season ronaldo e :unsure:
E1RqT5LWYAQlucE

Zoiezo de rode houden, maakt altijd ietsje meer indruk bij scoren

En hoeveel hebben messi niet ? Al 2 of 3 kere tegengekomen vandaag (de gewone versie)
Het zijn alletwee "gewone". Heb geen WL gespeeld vorig weekend.
Dit weekend hopelijk wel nog eens, maar ik ga niet te diep gaan, het stopt als de fun stopt.

Als ik nu packs kon kopen had ik het toch gedaan. Al was het maar voor fodder om player picks mee te grinden...

1 tip, open die 25*81/83/84 etc. Packs met icon swaps

In de 84 zat oblakske met nog een 85 super lig + zeer goede fodder (maar 4 84'ers op alle 20)

In de 83 zat fekir TOTS (92 la liga)

Morgen nog voor 19u een laatste van 81 proberen openen

Kost u in totaal 6 icon swap items, maar zit toch niks tss voor mij dus...

En hebben jullie die captcha telkens in te vullen? Nu begint het vervelend te worden bij momenten

1 tip, open die 25*81/83/84 etc. Packs met icon swaps

In de 84 zat oblakske met nog een 85 super lig + zeer goede fodder (maar 4 84'ers op alle 20)

In de 83 zat fekir TOTS (92 la liga)

Morgen nog voor 19u een laatste van 81 proberen openen

Kost u in totaal 6 icon swap items, maar zit toch niks tss voor mij dus...

En hebben jullie die captcha telkens in te vullen? Nu begint het vervelend te worden bij momenten
Die 3 packs ga ik ook kiezen, maar ga ze maar binnenkort kunnen vrijspelen. Ga ze openen als ultimate tots er is. Ronaldo, messi, varane, benzema, mbappe tots in 1 pack, ik kijk er naar uit!
ofwel wat kokes, hazards 😂

Ahn ja, just, soit, zo weten jullie ten minste dat er wel wat in zit, lmao

En men keeper debacle is opgelost, ik kan kiezen uit én Courtois én Oblakske, ben voor piqué gegaan met de fodder uit die 25* packs

Morgen direct is testen se

Terug
Bovenaan