Als je tevreden bent van uw huidige keeper en verdediger naast Fofana zou ik het niet doen. Bij mij kwam het toevallig goed uit.Zou jij het doen? Fofana verkopen met 50 k winst en kounde halen + courtois doen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je tevreden bent van uw huidige keeper en verdediger naast Fofana zou ik het niet doen. Bij mij kwam het toevallig goed uit.Zou jij het doen? Fofana verkopen met 50 k winst en kounde halen + courtois doen ?
Ja maar heb varane, dan zoiezo 2 groene links ipv 1 oranje nuAls je tevreden bent van uw huidige keeper en verdediger naast Fofana zou ik het niet doen. Bij mij kwam het toevallig goed uit.
zwaansde gij naJullie meer geluk?

Die kerel is wel zot goed in mijn ploegsje, ik sub ballack voor hem en hij is steengoed op de rechtse CMDuplicate Llorente hier
Hopelijk vanavond een SBC waar ik hem door kan draaien...

Ja ik was heel content toen ik hem de eerste keer packte. Maar had toch liever een andere de tweede keerDie kerel is wel zot goed in mijn ploegsje, ik sub ballack voor hem en hij is steengoed op de rechtse CM
Meanwhile een 91 reeted team![]()

Guess whos back ?tmijne 92 rated![]()

Zoiezo de rode houden, maakt altijd ietsje meer indruk bij scorenJa ik was heel content toen ik hem de eerste keer packte. Maar had toch liever een andere de tweede keer![]()
Het zijn alletwee "gewone". Heb geen WL gespeeld vorig weekend.Zoiezo de rode houden, maakt altijd ietsje meer indruk bij scoren
En hoeveel hebben messi niet ? Al 2 of 3 kere tegengekomen vandaag (de gewone versie)
Wot u talkin bout Willis ? Oblakske, alba, llorente, etc. Van waar komen die dan?team atm...hopelijk eindelijk eens geluk en team of the season ronaldo e![]()
![]()
Die 3 packs ga ik ook kiezen, maar ga ze maar binnenkort kunnen vrijspelen. Ga ze openen als ultimate tots er is. Ronaldo, messi, varane, benzema, mbappe tots in 1 pack, ik kijk er naar uit!1 tip, open die 25*81/83/84 etc. Packs met icon swaps
In de 84 zat oblakske met nog een 85 super lig + zeer goede fodder (maar 4 84'ers op alle 20)
In de 83 zat fekir TOTS (92 la liga)
Morgen nog voor 19u een laatste van 81 proberen openen
Kost u in totaal 6 icon swap items, maar zit toch niks tss voor mij dus...
En hebben jullie die captcha telkens in te vullen? Nu begint het vervelend te worden bij momenten