FIFA 21

FIFA 21

EA vriendjes ? :p
is dat goed in een 25*81 pack, IDK...

eerste keer dat ik zo eentje open

oh ja, en met die di maria en skriniar een 5* 85 pack geopend met als beste Salah 90...

Ben er wel niet zot van van die kerel dus ik weet niet of ik hem ga gebruiken

Laatst bewerkt:
Ik heb een 25 x 83+ pack geopend.. 86 cuardado, carvajal, inform pavard..
Wat efn klucht..
Voor rest wat gespaarde packs geopend: infom acuna, dubbele pavard en busquets.
nuja ik kan mijn 80 packs nog opsparn voor tots. Want mijn tansferlijst staat vol met 83+ kaarten, in afwachting van een goeie sbc :)

Seg en hoe zit dat nu, op de openingspagina zie je iets van fut encore, zijn dat enkel die 11 spelers, of zitten alle fut birthday, Rulebreakers, etc. In packs ??

Anders hou ik men coins bij ze...

Iemand die dit weet?

En ik had fokkin di maria, waarom was dat zijn speciale kaart niet???

41 matchen gespeeld voor asensio en 1 gewonnen
joepie

en elke fucking mongool altijd direct op pauze duwen als ze voorstaan
kan gwn niks winnen

edit: krijg penalty en kerel trekt zijn kabel uit haha zielig dutsen op dit spel,twas zo eentje die 2-0 voorstond niks skipte en irritant deed 2-2 penalty voor mij en weg was ie

Laatst bewerkt:
Wel een lekkere kaart die Asensio.

Ik ben vandaag helemaal YOLO gedaan. Halve ploeg vliegt buiten en Reus komt er in samen met Kehrer en een paar andere spelers.

Kehrer moet ik nog doen, maar ik hoop straks nog wat fodder te krijgen van een SBC en een paar objectives.

Reus heb ik al wel getest in een paar WL games en dat is echt een goeie kaart. Ik ben er gewoon voor gegaan omdat van de kaarten die door profs in de aanval gebruikt worden dat eigenlijk de meest haalbare is voor een pleb als mezelf...

Ik ga het ook niet halen goud... In begin geef ik altijd teveel weg en met 4 op 12 gestart

Hiernet zat ik op 11 en 5 matchen over, weeral voor de derde keer een park the busser dit weekend, zielig zielig zielig... Mag maar 1 match meer verliezen nu

Ik stuur hun meestal een berichtje na in de trend van sad sad sad, kan die mannen geen moer schelen, maar is dus echt sad ehh

41 matchen gespeeld voor asensio en 1 gewonnen
joepie

en elke fucking mongool altijd direct op pauze duwen als ze voorstaan
kan gwn niks winnen

edit: krijg penalty en kerel trekt zijn kabel uit haha zielig dutsen op dit spel,twas zo eentje die 2-0 voorstond niks skipte en irritant deed 2-2 penalty voor mij en weg was ie
ja 't is de laatste tijd nog triestiger als ervoor. Als ge een match durft uitspelen zijt ge toxic :rolleyes: :wallbash:

of

Met 4-0 voorstaan en de tegenstander die geen intentie heeft om te proberen 1 goal te maken. Nee, liever met 11 vanachter voor hun eigen goal. Zelfs als ge hun een goal cadeau geeft, doen ze die belachelijke en onnozele viering om daarna weer full defence te spelen.

Vraag me af hoe ge dan nog plezier kunt hebben in't spelleke

T zit veel belachelijk tussen inderdaad...

Ik ga liever 17-0 ten onder tegen iemand die zijn best doet dan zo'n park the bussers...

Is daar eigenlijk een easy manier om de bal af te snoepen? Iets van uw eigen team volledig op helft van tegenstander laten zetten?? Ik kan maar met 3, max 4 man druk zetten en de rest blijft apathisch staan op mijn helft...

Zelf al scoort hij daar mee idc, maar die hoge druk voor 20 seconden marcheert van geen kanten daartegen...

Of op een andere aanvallende stijl zetten, met constante druk helpt dat?

T zit veel belachelijk tussen inderdaad...

Ik ga liever 17-0 ten onder tegen iemand die zijn best doet dan zo'n park the bussers...

Is daar eigenlijk een easy manier om de bal af te snoepen? Iets van uw eigen team volledig op helft van tegenstander laten zetten?? Ik kan maar met 3, max 4 man druk zetten en de rest blijft apathisch staan op mijn helft...

Zelf al scoort hij daar mee idc, maar die hoge druk voor 20 seconden marcheert van geen kanten daartegen...

Of op een andere aanvallende stijl zetten, met constante druk helpt dat?
idd voor mij net hetzelfde. Ook nog geen manier gevonden om daar tegoei mee om te gaan

Mijn ploeg bestaat nu uit 4 linkervleugels : neymar, cucurella, moments hagi en asensio. Best grappig maar het werkt wel. Neymar en alle andere spelers op 10 chem, de 3 resterende vleugels op 7.

Ingame 4-1-2-1-2 wide met asensio links en cucurella rechts, hagi als CAM en neymar en mbappe als spits

Ben 7 weken geleden begonnen en die cucurella blijft ongelofelijk straf voor een objective kaart, heeft bij mij overal al gestaan. (Spits int begin, verdedigende middenvelder lange tijd, en ook op beide flanken)

Nog iets te weinig met asensio gespeeld om hetzelfde te zeggen, maar de stats zijn vergelijkbaar behalve het defensieve stuk. Ook identieke workrates. Momenteel vervangt hij januzaj,waar ik ook wel tevreden van ben (januzaj was een lvl 30 reward keuze vorig seizoen)

In totaal 6 keer weekend league gedaan. De eerste weekend leagues met een bijna uitsluitend gratis kaarten team van de objectives, en mijn 2 laatste WL met bv. neymar en mbappe. Het resultaat is altijd hetzelfde : gold 3 na 24-26 matchen. Verder spelen om gold 2 te halen is 1 keer gelukt, maar het was de frustratie niet waard.

Enfin, volgende week donderdag zal ik voor het eerst de 86+ player pick doen door 11 red picks in te ruilen. Voor de rest is het wachten op een icon sbc (hopelijk player pick) want de club is stacked om wat dikke teams in te leveren. Heb alle andere SBCs aan me voorbij laten gaan, al blijft renato sanches enorm verleidelijk.

na wat meer games is asensio zeer teleurstellend. Januzaj heeft zijn basisplaats terug.

Vanavond wellicht icon SBC. Maar het is EA, we zijn nooit zeker

Weeral t zelfde liedje eh, 11 wins binnen en nog 5 te spelen, win ik er maar 1tje van vandaag, ik ga proberen in t vervolg op vrijdag max 1 a 2 matchen te spelen, de schade niet te hoog laten oplopen...

Maar was weeral opvallend dus dat het terug lukte als het kalf dik verdonken was...

En alle keren sjans aan 100 in d'uur mijn tegenstanders

Elke keer ook die

BRUNO FERNANDEZ, met zijne sjans

na wat meer games is asensio zeer teleurstellend. Januzaj heeft zijn basisplaats terug.

Vanavond wellicht icon SBC. Maar het is EA, we zijn nooit zeker
Klopt helemaal. Asensio zeer zwak ingame na test van 10 matchen. Wel goed als fodder in een icon sbc'ke

Nu vind ik ook de servers op niks trekken met gameplay die zeer bedenkelijk is. Zeer vreemde looplijnen. Om de 1 of andere vreemde reden liep Todibo vandaag in de spits, was mijn verdediging zo lek als een zeef (zonder wijzigingen aan de opstelling of speler instructies), kreeg ik een heel aantal vreemde penalties en gele kaarten tegen en trapte ik x-tig maal op de paal of lat. Geen enkele match ondergelegen en uiteindelijk maar 2x verloren (Rivals) op 13 matchen. Had enorm het gevoel dat de tegenstander bewust in de match gehouden werd.

In de week was ik zo tevreden over de balans, nu is deze weer totaal zoek.

wow net tegen een glitcher/cheater gespeeld

fut champs match start en connection lost ( langs zijn kant ) en ik heb een lose

gestopt bij silver 2 :p ookal was ik goed bezig tis gewoon te toxic,die meta alleen al met fullbacks als cb is gewoon het bewijs dat veel kindjes niks zijn zonder hun 90 pace en elke kutgoal celebraten alsof ze ze cl hebben gewonnen
nee ik kan dat echt niet meer aan

Laatst bewerkt:
Wie nog een Ligue 1 en/of Duitse CB kan gebruiken: die Kehrer is écht goed. Zeker doen voor hij straks(/morgen?) vervalt.

Terug
Bovenaan