Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom speelde gij niet met de loto ? meest lucky bastard da ik kenIk zou toch iets moeten pullen met 2 CM's, net modric birthday (92) in een untradable pack
Kan volgens futbin ook op de CAM positie spelen...
Hebben jullie een goede tip voor bovenstaande team
Aangezien ik real fan ben + een la liga team heb, ben ik wel jaloers dat jij hem gepackt hebtOk, met mijn nief ploegsje haal ik goud :
![]()
Heb je een la liga link nodig op middenveld, look nu further, wa nen baas is modric, in t echt niet zo groot van gestalte, maar wa ne patron, dirigeert perfect op het middenveld, aanvallend zeer gevaarlijk, helpt defensief ook mee, echt een manusje van alles, ontfutselt u zo de bal af
Kheb 4 matchen gespeeld, 4 kere zwaar gewonnen, ben benieuwd hoe dit verder loopt...
Ga em deze week nog kopen, hopelijk zakt de prijs nog iets. Ik heb zijn 95 headliner (gekocht voor 160k, toen hij nog 91 of 92 was)Ik kan de 94 POTM Benzema uit de SBC's ook aanraden als CAM. Kan zowat alles.
Dude, is maar een game, en neen op de lotto win ik niet veel, en ja heb wel wat sjans dit jaar, andere jaren veel minder, maar dit jaar meer gegrind, en dus ook meer packs opengedaan...waarom speelde gij niet met de loto ? meest lucky bastard da ik ken
Hij stak er op die paar matchen met kop en schouders boven uit, ik snap dus niet waarom deze maar eind in de 300k kost... Ik ken veel slechtere aankopen zeAangezien ik real fan ben + een la liga team heb, ben ik wel jaloers dat jij hem gepackt hebtGa em deze week nog kopen, hopelijk zakt de prijs nog iets.
ik was al gigantisch tevreden van zijn normale kaart, dus deze 92 rated zal ook wel top zijn.
Ik heb van die 3 megapacks dat er zijn geweest nog geen boards gehadDude, is maar een game, en neen op de lotto win ik niet veel, en ja heb wel wat sjans dit jaar, andere jaren veel minder, maar dit jaar meer gegrind, en dus ook meer packs opengedaan...
Ps, zat in dat megapack groep 3 beloning, en daar kan je heel eenvoudig zilveren indienen elke keer