FIFA 21

FIFA 21

alé spel is mij weer aan het kloten...ik raak niet meer in fut krijg error dat fut server een te hoog volume is

Net een match gespeeld ik wil nieuwe starten en krijg iets van fut server druk bezet...

EA kan het ni aan...

Ik weet nu wel niet of mijn game die net gestart was een L of een draw was...

Wie kan er op de web app?? Had net een high rated speler te koop gezet

Net een match gespeeld ik wil nieuwe starten en krijg iets van fut server druk bezet...

EA kan het ni aan...

Ik weet nu wel niet of mijn game die net gestart was een L of een draw was...

Wie kan er op de web app?? Had net een high rated speler te koop gezet
das een lose

FUT Birthday 85 Hwang Hee Chan uit een 75+ player pack. Niet slecht. 😄 Ideaal als invaller, heel snel en 5* zwakke voet.

Die friendlies managementmeesterwerk is aangepast van 77 rated naar 79 rated..?
ik sta hier met mijn 77 rated tegen teams die een paar 85+ rated spelers hebben..

Gamers, vraagje doelstellingen squad battles... Gouden week 1 = 2 x gedurfd schot min. prof niveau.

Wat the hell is een gedurfd schot?

Groetjes

Da zegt mij niks, maar alle combinaties kan je terugvinden in de menu, toch ?

Is gewoon L2 plus rondje

En 86+ pack, iemand geopend? Ikke die 86 sambia birthday en Aguero, ff ploeg moeten omgooien en door 1 rode lijn naar mijne Mendy staat deze nu op 7 chem

Morgen nog is wat testen met andere opstellingen

Ik een duplicate Handanovic :unsure:
Ik heb hem nog op mijn "Not assigned" staat. Ik denk dat ik tot vanavond ga wachten om te zien welke SBC's ze geven en hem anders gewoon gebruik voor een goedkope TOTW pack.

Hier ook al een paar +81 picks gedaan. Elke keer een +85 kaart gekregen. Matchwinner Fernandinho, Griezman, Simon Birthday,...

Mendy is idd veel beter. 5 sterren zwakke voet en 5 sterren skills. Net 2 matchen rivals mee gespeeld en scoort 5 keer. Alles wat hij trapt vliegt erin.

kga nooit meer in div 1 raken das gewoon onmogelijk geworden

vol met fc creditcards

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan