Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mbappe direct verkocht kheb geen plezier met die kerel in fifaAlé jong, met mbappe in de rangen maakt da toch allemaal niet uit, die moet maar kijken naar de goal en zit er al in in deze editie...
Speelt ge bedraad eigenlijk ?
Ge zijt me toch een raadsel ze, was hij te OP ofzo?mbappe direct verkocht kheb geen plezier met die kerel in fifa
nee ik heb gewoon geen plezier om met spelers te spelen die mij geenn zak boeien int echt...op of niet opGe zijt me toch een raadsel ze, was hij te OP ofzo?
Daar volg ik u dan wel in...nee ik heb gewoon geen plezier om met spelers te spelen die mij geenn zak boeien int echt...op of niet op
Wanneer moet je die ten laatste gebruiken, ik heb de maximum van 5 nu...Komen er nog FGS I events voor FGS II ?!
Ik ben nu wel blij met de 93 benzema. Ao gaat mijn headliner naar 95! Ooit gekocht voor 160k, daarnet was hij 450k waard. Had er beter 10 gekocht toen het kon..Wat een kaka TOTW weer. Ze steken Messi en Ronnie er duidelijk niet meer graag in...
Die is wel sterk, ik kom hem toch regelmatig tegenIk ben nu wel blij met de 93 benzema. Ao gaat mijn headliner naar 95! Ooit gekocht voor 160k, daarnet was hij 450k waard. Had er beter 10 gekocht toen het kon..
Wanneer moet je die ten laatste gebruiken, ik heb de maximum van 5 nu...
Nee ik bedoelde wanneer je ze kan omzetten, maar staat bij de sbc's, nog 57 dagen zie ik net, oef, dan zal ik eentje openen bij fut birthday dat er aan komt
lijkt finito...