Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Red Bull is gewoon een tractor, de Racing Bulls auto is beter.motor voordeel + en een aantal nieuwe banden is wel serieus voordeel maar je moet het toch doen.
Als dan kijkt wat tsunoda allemaal uitspookt zegt dat meer dan genoeg
Norris heeft heel de wedstrijd op cruise control gereden. Ongetwijfeld dat die een pak meer pace had dan hij heeft laten zien.Verstappen heeft het verschil met Norris nog van 20s tot 10s gebracht, ondanks de gevechten die hij continu moest aangaan. Waanzin hoor dit.
Interview na de race niet gezien dan denk ikNorris heeft heel de wedstrijd op cruise control gereden. Ongetwijfeld dat die een pak meer pace had dan hij heeft laten zien.
Nee klopt. Lees deze quote in zijn interview "Het is een geweldige zege, maar als je ziet hoe snel Max was, is het toch teleurstellend dat wij niet sneller waren". Neemt niet weg dat het nog steeds op cruise control was. Het zal dan niet een pak geweest zijn maar toch. Los daarvan, de Red Bull was zeker snel vandaag.Interview na de race niet gezien dan denk ik
Ben ik de enige die dat vond meevallen? In het verleden al erger gezien dat wegkomt met geen straf of max 5 seconden. Op zich vind ik het niet erg als ze hier een straf voor gaan geven maar uiteindelijk zit hij wel goed in positie maar hij wordt outbraked vervolgens en daarna krijgt hij geen ruimte meer. Ik vond dit vele meer aanleunene bij een race incident.10 sec voor piastri en meer dan terecht
Ik vond er ook niet heel veel fout aan. Hij gaat helemaal niet breed ofzo, kan zichzelf moeilijk laten verdwijnen.Ben ik de enige die dat vond meevallen? In het verleden al erger gezien dat wegkomt met geen straf of max 5 seconden. Op zich vind ik het niet erg als ze hier een straf voor gaan geven maar uiteindelijk zit hij wel goed in positie maar hij wordt outbraked vervolgens en daarna krijgt hij geen ruimte meer. Ik vond dit vele meer aanleunene bij een race incident.
Goed, Piastri is klaar voor de schroot dit seizoen vrees ik dat. Dat zijn mentale klappen door je eigen fouten die dit seizoen gaan blijven rondzweven.
Klopt, niemand treft echt schuld. Misschien had Antonelli moeten weten dat hij niet naar links kon pinchen logisch gezien, maar ik snap wel dat hij Piastri wou dwingen om te yielden. Zij hebben alletwee even hun kaarten op tafel gelegd en gegokt, helaas beide verloren. En vooral Charles komt er bedrogen uit want die deed alles perfect maar wordt toch weer getroffen.Zondag dacht ik ook dat Piastri in fout was, omdat hij de controle verloren was (geblokkeerd voorwiel). Maar nu ik het terug zie in Jolyon Palmer zijn analyse lijkt het inderdaad eerder een race incident te zijn. Piastri blokkeert zijn voorwiel pas als hij ziet dat Antonelli naar links komt, en probeert dan nog te remmen. En van de andere kant komt Antonelli waarschijnlijk meer naar links omdat hij zit dat Piastri eerder remt. En Antonelli zit daar ook met Leclerc aan de buitenkant, hoewel die zat ruimte genoeg geeft (maar dat kan Antonelli toch onbewust meer richting de apex duwen).
Exact. Het is eerder de "fout" van Antonelli hoewel die iets voor ligt op piastri. Maar hij had moeten weten dan Piastri niet kan verdwijnen. Antonelli heeft nog bijzonder veel geluk dat Leclerc daar zit om hem op te vangenOk, dacht ook al, ken ik niets van F1 af of zo ? Toen ik dat zondag zag, zag ik er ook weinig verkeerd aan. Gewoon met zijn drieën naast mekaar door die bocht willen gaan is natuurlijk recipe for disaster, maar uiteindelijk is het eerder Antonelli die te ver naar binnen komt omdat hij zelf ook Leclerc naast zich ziet, en daardoor Piastri ook nergens meer heen kan.

hm, inderdaad. Stel je eens voor Leclerc daar niet zat. Dan was Antonelli mss meer uitgeweken, of anders was het mss voor Antonelli einde race of op zijn minst een spin waarmee ie veel meer tijd zou verloren zijnExact. Het is eerder de "fout" van Antonelli hoewel die iets voor ligt op piastri. Maar hij had moeten weten dan Piastri niet kan verdwijnen. Antonelli heeft nog bijzonder veel geluk dat Leclerc daar zit om hem op te vangen
Poor charles..