FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Alpine ook wel zal proberen, ook al zou ik Horner zijnde doen wat Steiner probeert. Mezelf inkopen bij een Cadillac of dergelijke.
Toto is zo echt wel heel rijk geworden.
Hij had 5 jaar contract, geen idee of hij iets van gardening leave of dergelijke heeft, of gewoon 5 jaar uitbetaald krijgt zonder een voorwaarde.

en toch de beste vriend van je held...
Het is hier nogal veel cafépraat tegenwoordig.
Tis weer allemaal de Jos zijn fout

Verstappen and his wife separated in 2008. However, he was found guilty of threatening the 2x champion's mother and violating a previously issued restraining order. In '98, Jos Verstappen was involved in an incident at a karting track in which a man suffered a fractured skull.

Idd cafepraat gelukkig geen feiten...

Verstappen and his wife separated in 2008. However, he was found guilty of threatening the 2x champion's mother and violating a previously issued restraining order. In '98, Jos Verstappen was involved in an incident at a karting track in which a man suffered a fractured skull.

Idd cafepraat gelukkig geen feiten...
Dus de man heeft zijn vrouw geslagen (zijn idd feiten),Dat zegt hij ook maar gewoon in elke docu dat over hem gemaakt is, maar daarom maakt hij zoveel teams kapot.... ja man, dikke proficiat. Het niveau is hier hoog.

Ge zijt gewoon ne Jos hater

Zeker gaat Horner overgenomen worden door Alpine of Cadillac. Ferrari zie ik persoonlijk niet echt gebeuren. Horner is een echte Brit, die gaat denk ik niet naar Italië verhuizen met z'n Spice Girl. Enstone zal het wel worden, hij had al contacten met Briatore.
Maar dat zal nog niet voor meteen zijn, als ik het goed begrepen heb zit Horner nog onder contract bij Red Bull, maar geen CEO of leidende rol meer bij het raceteam.

Zeker gaat Horner overgenomen worden door Alpine of Cadillac. Ferrari zie ik persoonlijk niet echt gebeuren. Horner is een echte Brit, die gaat denk ik niet naar Italië verhuizen met z'n Spice Girl. Enstone zal het wel worden, hij had al contacten met Briatore.
Maar dat zal nog niet voor meteen zijn, als ik het goed begrepen heb zit Horner nog onder contract bij Red Bull, maar geen CEO of leidende rol meer bij het raceteam.

Volgens Sky loopt zijn gardening leave tot het einde van dit jaar.

Dus de man heeft zijn vrouw geslagen (zijn idd feiten),Dat zegt hij ook maar gewoon in elke docu dat over hem gemaakt is, maar daarom maakt hij zoveel teams kapot.... ja man, dikke proficiat. Het niveau is hier hoog.

Ge zijt gewoon ne Jos hater
Kom kom, het is duidelijk dat Jos een POS is. Zijn vrouw geslagen, Max die verhalen vertelt die normaliter enkel bij een osycholoog bovenkomen, andere veroordelingen voor slagen en verwondingen, talloze conflicten met mensen...

RB zit wel in de problemen als nu nog blijkt dat Max vertrekt. Dit zu wel eens de reden van het ontslag kunnen zijn. Ze zitten nu vast met een wagen waar enkel Max iets uit kan halen en straks is Max ook weg. Ze zijn nu al meer dan twee jaar de algemene balans tussen drivability én Max-optimalisatie kwijt. Het feit dat de concurrentie is ingelopen helpt daar ook niet bij natuurlijk.

Geen Newey, geen Wheatley, geen team builder zoals Horner, auto quasi onbruikbaar straks... Het ziet er zeer slecht uit tenzij daar een hidden gem van een ingenieur de 2026 wagen heeft zitten bouwen.

Interessant seizoen volgend jaar, niks te voorspellen.

Kom kom, het is duidelijk dat Jos een POS is. Zijn vrouw geslagen, Max die verhalen vertelt die normaliter enkel bij een osycholoog bovenkomen, andere veroordelingen voor slagen en verwondingen, talloze conflicten met mensen...

RB zit wel in de problemen als nu nog blijkt dat Max vertrekt. Dit zu wel eens de reden van het ontslag kunnen zijn. Ze zitten nu vast met een wagen waar enkel Max iets uit kan halen en straks is Max ook weg. Ze zijn nu al meer dan twee jaar de algemene balans tussen drivability én Max-optimalisatie kwijt. Het feit dat de concurrentie is ingelopen helpt daar ook niet bij natuurlijk.

Geen Newey, geen Wheatley, geen team builder zoals Horner, auto quasi onbruikbaar straks... Het ziet er zeer slecht uit tenzij daar een hidden gem van een ingenieur de 2026 wagen heeft zitten bouwen.

Interessant seizoen volgend jaar, niks te voorspellen.
Niet te vergeten dat hij vast gezeten heeft omdat hij zijn ex had geprobeerd overhoop te rijden

Red bull zal idd opnieuw moeten beginnen, maar als hun motor een ramp blijkt te zijn is er zelfs een kans dat ze zich terugtrekken. kans lijkt hier wel kleiner: red bull bouwt alleen de ICE, electrisch deel komt van Ford

ben wel benieuwd wat er nu met Tsunoda gaat gebeuren. Ik hoop op zijn minst dezelfde steun als verstappen, want tot nu toe stond hij (en alle voorgangers) er quasi alleen voor en ging alle aandacht van de engineers naar verstappen

Horner naar alpine zie ik niet gebeuren. Alpine is nog steeds renault en we weten hoe de periode 2014-2018 verlopen is.

Alpine is nog steeds renault en we weten hoe de periode 2014-2018 verlopen is.
We weten ook dat dat ondertussen 7 jaar geleden is en dat in die tijd heel wat veranderd kan zijn :). Tis niet omdat Max en Lando ooit nekeer in discussie gegaan zijn dat ze niet meer door 1 deur kunnen he :p.

De vraag is of team Verstappen nog vertrouwen heeft in de mensen die daar nu nog rondlopen?
Het lijkt gewoon totale leegloop bij RB, van topfuncties tot monteurs

Ik zou met de timing er eerder vanuit gaan dat Max weg is en dat dit de spreekwoordelijke druppel was.
ja, ofwel is Horner nu buiten gesmeten omdat hij Max niet kon houden
ofwel is Horner nu buiten gesmeten omdat het voor de Verstappen clan een voorwaarde was om te blijven.

we zullen het wel snel weten na Spa, denk ik.

Ik zou met de timing er eerder vanuit gaan dat Max weg is en dat dit de spreekwoordelijke druppel was.
De timing is raar, daar niet van. Maar met alles wat daar de afgelopen 2 jaar gebeurd is is dat nog altijd veel te laat gebeurd. Want als Verstappen vertrekt is dat gewoon een aangekondigd afscheid geweest met wat er daar allemaal gebeurd is. Het stond er vorig jaar al vrij dicht tegen.
En met hoe red bull nu tot een ruïne herleid is zie ik Verstappen ook niet blijven om eerlijk te zijn. Die wil enkel vooraan kunnen meerijden of het interesseert hem niet. Als hij dat niet kan zie ik hem eerder stoppen en WEC gaan doen. Dus om hem als nog te kunnen houden zou het denk ik ook niet zijn. De komende weken zal veel duidelijk worden.

T enige waar verstappen om geeft is winnen, kunnen ze hem dat niet geven door de chaos die er nu is, is ie weg.

De enige vraag nu is of t naar mercedes gaat zijn of naar aston martin voor n gigantische zak geld (al hebben die blijkbaar volgens geruchten echt wel n goed plan klaar en ditto motor voor volgend jaar).

T enige waar verstappen om geeft is winnen, kunnen ze hem dat niet geven door de chaos die er nu is, is ie weg.

De enige vraag nu is of t naar mercedes gaat zijn of naar aston martin voor n gigantische zak geld (al hebben die blijkbaar volgens geruchten echt wel n goed plan klaar en ditto motor voor volgend jaar).
Stel je voor, zowel Max als Horner naar Aston :D

Ralf Schumacher zei gisteren dat hij gehoord had dat Max en Toto dit weekend in Sardinië gaan afspreken om alles op papier te zetten.

De privéjet van Max is juist in Sardinië geland...
Toto is al een paar dagen in Sardinië.

Laatst bewerkt:
George kan beginnen uitkijken naar een nieuw team, zou die naar Red Bull gaan? Of eerder Aston, maar daar is momenteel geen plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan