Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hebben ze weer iemand nodig bij Racing Bulls hé. Ik snap niet hoe een organisatie met 2 teams maar 4 piloten klaar heeft voor F1. Dat is toch een enorme aanfluiting aan het worden daar bij Red Bull? Al kunnen ze Ricciardo ook nog zetten als het echt nodig is, die zit nog onder hun vleugels zeker?
.)Ik vind toch dat Max snel daar van uit gaat dat hij kansloos is.Denk dat Max er niet van wakker ligt. Ik zie hem express die raceban nog pakken
McLaren is dit seizoen sowieso te sterk.
Ik vind toch dat Max snel daar van uit gaat dat hij kansloos is.
Als die RedBull ergens een stuk beter wordt zat hij toch nog altijd mooi in de mix. Toch tot hij vorig weekend een hoop punten heeft weg gesmeten.
echt frapant tochGeen Imola meer in 2026.
Madrid als nieuwe GP. Het is dat we nog niet genoeg Mickey Mouse stratencircuits hebben.
echt frapant toch
De 'hoe moeten de auto's er uit zien' en de 'welke circuits gebruiken we' teams hebben als opdracht om het tegenovergestelde van elkaar te doen?
Maar de auto's worden meer en meer gemaakt voor grote circuits met lange snelle bochten.Dat is nu éénmaal de tendens. Circuits moeten liggen in hotspots (Miami, Madrid, Las Vegas, Mexico City,...) dus op den duur is 80% van je F1 kalender (semi-)stratencircuits buiten als er één plek vindt om een echt circuit te bouwen in zijn stad zoals Mexico City.
Yes, op geen enkel moment Hamilton bedreigd en verscheidene keren verslagen door een echte topper in een veel minder goede wagen."zwaar onder doen"
dat was een jaar of 2, 3 dat het podium in 80% van de GP's "Hamilton - Bottas - Verstappen" was.
daar dromen ze van bij Red Bull, dat hun 2de piloot zo vaak 2de wordt.
Maar de auto's worden meer en meer gemaakt voor grote circuits met lange snelle bochten.
Dat ze dan de auto's ook maken voor stratencircuits hé als ze daar naartoe willen.
Over welk bandenkoelingtrucje spreken we dan?
Dat is exact wat ze voor volgend jaar gedaan hebben ....ik denk dat F1-design regels van wagens meer een fix op een fix op een fix op een fix... is
want je kan de regels niet zomaar heftig te herschrijven (want anders kost dat veel te veel geld voor de teams.)
Indycar zit nu ook in zijn hybride-fase en zij hebben nu ook problemen hierdoor qua "racen". (te zware/logge wagens).