FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Verstappen bij de schrijvende pers is aanbeland en de woorden van Russell te horen krijgt, reageert hij: "Oké, nou ja, dan neem ik de volgende keer wel wat tissues mee."

De woorden van een 4-voudig wereldkampioen.
Op de opmerking van Russell wat de kindjes hier wel niet van vinden.

Wat moet ge nu op zo een belachelijke (ragebait) opmerking antwoorden?

Het enige wat ge hem kunt blamen is het feit dat ie zich niet excuseert/er precies niet mee inzit wat er gebeurd was.

Anyways: Verstappen staat blijkbaar op 1 punt van een racebaan. 2 raceweekends waarin er niks mag gebeuren.
Stiekem hoop ik wel op een raceban.

Toto opvallend mild voor Verstappen... interessant omdat dit weekend cruciaal was om een contract clausule te triggeren?

nog een grotere schlemiel in F3

Lacorte.
Rijdt er Badoer losjes af, en in de SC die erop volgt knalt hij veel te snel langs 8 opeenvolgende marshallposts.
en hij was dit weekend al begonnen met 11 strafpunten, dus die heeft nu een maandje verlof.

Max verloor de controle. Charles bleef in zijn lijn dus hem treft hier geen schuld.
Echt, ik denk dat sommige mensen een andere race gezien hebben he. Ze reden op het punt dat ze contact hadden al enkele honderden meters rechtdoor, dat heeft in de verste verte niks te zien met dat hij de controle even verloor in de laatste bocht.

Max verloor de controle. Charles bleef in zijn lijn dus hem treft hier geen schuld.
Leclerc heeft zelf toegegeven dat hij opschoof naar links voor de slipstream, dus in zijn lijn bleven deed hij niet echt. Ik zie ook niet waar in die move Max de controle verliest? Ik dacht ook wel eerst dat Charles niet ferm afweek maar de drone shot zie je hoe ze effenaan meer meer naar elkaar toe rijden en op het einde gaat Charles als hij de helft voorbij Max is dus voor die slipstream. Volgens de stewards treft geen van beiden volle schuld daarom geen verdere acties. Wat mij ook de enige correcte conclusie lijkt (Zeker na de 10sec pentalty van Max)

Das vooral puur om de deur open te laten bij Mercedes voor Verstappen.
Dat is toch wat hij bedoelt?
We zijn 1/3e van het seizoen ver en Red Bull staat 4e. Er zal wel een exit clausule zijn mbt WCC standings.

Echt, ik denk dat sommige mensen een andere race gezien hebben he. Ze reden op het punt dat ze contact hadden al enkele honderden meters rechtdoor, dat heeft in de verste verte niks te zien met dat hij de controle even verloor in de laatste bocht.
Om nog maar te zwijgen dat Charles letterlijk zei dat ie naar links ging en tegen Max botste.

Dat er geen straf van komen was wel te verwachten/de meest logische beslissing.

Er is veel meer frustratie van Verstappen bij Red Bull dan wat hij tot nu toe publiek heeft getoond denk ik. De wagen die al sinds een paar races in 2024 niet top is, de switch van Perez naar Lawson naar Tsunoda... helpen doet dat een team ook niet, de voortdurende zever rond Horner, het vertrek van vele kopstukken. Verstappen reed een zeer sterke race op een andere strategie en gaf niet veel toe op de superieure McLarens. Dan zet het team 'm op harde banden... Ik blijf het ongelooflijk vinden... Dat bruine streep in de broek moment bij opkomen van het rechte stuk, discutabel contact met Leclerc, aangereden door Russell,... zijn team die foutief beslist dat hij die plaats moet teruggeven. Ik snap wel ergens dat het potje begon over te koken, maar dat hij Russell dan opzettelijk aanrijdt is beneden alle peil. Dat is Michael Schumacher niveau...
Als dat geen zwarte vlag verdient, wat dan wel? Een 10s penalty en 3 strafpunten op de licentie is onvoorstelbaar in feite.

Maar op zich vond ik een reactie hier eerder wel grappig dat Verstappen dit definitief tot niet-GOAT maakt.
Wie is dan wel de GOAT? Senna deed het, Prost deed het, Schumacher deed het, Hamilton deed het.

Er is veel meer frustratie van Verstappen bij Red Bull dan wat hij tot nu toe publiek heeft getoond denk ik. De wagen die al sinds een paar races in 2024 niet top is, de switch van Perez naar Lawson naar Tsunoda... helpen doet dat een team ook niet, de voortdurende zever rond Horner, het vertrek van vele kopstukken. Verstappen reed een zeer sterke race op een andere strategie en gaf niet veel toe op de superieure McLarens. Dan zet het team 'm op harde banden... Ik blijf het ongelooflijk vinden... Dat bruine streep in de broek moment bij opkomen van het rechte stuk, discutabel contact met Leclerc, aangereden door Russell,... zijn team die foutief beslist dat hij die plaats moet teruggeven. Ik snap wel ergens dat het potje begon over te koken, maar dat hij Russell dan opzettelijk aanrijdt is beneden alle peil. Dat is Michael Schumacher niveau...
Als dat geen zwarte vlag verdient, wat dan wel? Een 10s penalty en 3 strafpunten op de licentie is onvoorstelbaar in feite.

Maar op zich vond ik een reactie hier eerder wel grappig dat Verstappen dit definitief tot niet-GOAT maakt.
Wie is dan wel de GOAT? Senna deed het, Prost deed het, Schumacher deed het, Hamilton deed het.
Ik denk dat sommige niet willen inzien/beseffen dat vandaag gewoon de emmer overgelopen is bij Max.

Wat uiteraard zijn gedrag niet goedpraat.

Het is in ieder geval geen saaie boel zoals voorgaande jaren waarbij ge de start keek, in slaap viel en wakker werd als Max gewonnen had :D

Aja, want kritiek hebben op Max mag natuurlijk niet eh. Want dan zijn de Max fans weer op de teentjes getrapt.
Kritiek mag men zeker hebben ma wat je hier leest tov hem is van 90% gewoon zielig, hij wordt letterlijk vandaag 3 x genaaid maar alle zonden worden enkel over hem gekapt, lekker makkelijk.

Heeft er iemand de beelden van de 2 aanrijdingen tussen Max en Russel? Want ik herinner me niet meer dat Russel zo hard tegen Max had ingereden.

Aja, want kritiek hebben op Max mag natuurlijk niet eh. Want dan zijn de Max fans weer op de teentjes getrapt.
Ergens volg ik hem wel in het drama debacle en velen schreeuwen hier moord en brand over de move. Langs de andere kant herinner ik mij dat Vettel ook opzettelijk inreed op Hamilton in Baku als ik het goed heb ? Wat waren toen weer de gevolgen op vlak van straf?

Dat van die plaats terug te geven aan Russel is discutabel. Met die regel wie wanneer ervoor ligt is het niet geheel duidelijk en kan je het makkelijk uitlokken lijkt me? In deze move zou ik het opnieuw moeten terugzien.

* Edit: In 2017 dus dit:

Russel doet gewoon de Max move. Pogen te zorgen dat je aan de Apex er net voor bent. Dan mag je daarna alles doen wat je maar wilt (als je Max bent), zelfs 10 meter langs het circuit uitkomen.

Maar als het omgekeerd dan ontploft Max.

Kritiek mag men zeker hebben ma wat je hier leest tov hem is van 90% gewoon zielig, hij wordt letterlijk vandaag 3 x genaaid maar alle zonden worden enkel over hem gekapt, lekker makkelijk.
hoe wordt hij 3x genaaid?
incident met Leclerc is race-incident (Leclerc gaat wel naar links, maar Max ook naar rechts?)
T1 incident met Russell was niks aan.
T5 was gewoon bewust iemand aanrijden. wacht hem op, en stuurt dan naar de andere wagen.

waar wordt hij genaaid? door die banden? als ze niks anders hebben, hebben ze niks anders he. ze kunnen er niet een paar softs van Stroll gaan op leggen.

dat soort woordengebruik, da's pas zielig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan