FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ons eerlijk zijn, ik denk ook dat Verstappen bijna een 3/10 sneller is als iedereen op de grid in dezelfde auto, maar Yuki en Lawson hebben het gewoon goed gedaan.
Yuki al het hele weekend.
De verschillen zijn niet groot, en voor Yuki is het gewoon ook een hele nieuwe auto.
Lawson doet het toch maar na zo een dreun te hebben gehad.
Hadjar is wel gewoon de betere Rookie.

Feit is wel dat de RB duidelijk beter is als de laatste 2 wedstrijden, dus koffiedik kijken hoe het had gegaan als Lawson er nog in zat.
Benieuwd naar de race morgen!

Tsunoda zat in Q1 toch dicht bij Verstappen, fout gemaakt in Q2 in sector 1 en dan is heel de lap naar de vaantjes. Ik zie die morgen nog heel wat plaatsen goedmaken.

Hadjar, Bearman en Antonelli zijn wel indrukwekkend. Ocon wordt voorlopig serieus rond de oren gereden en Antonelli low-key op P6, vlak na Russell. Hamilton toch wel een beetje teleurstellend. Het viel me ook op dat hij steeds de wijde lijn nam in de laatste bocht, terwijl Verstappen en vooral Bearman daar heel dicht tegen de muur zaten.

Verstappen wint in de laatste chicane 0.160 seconden, das enorm als je ziet dat hij pole haalt met 0.012 seconden, dat was echt insane.

Suzuka blijft toch een prachtig circuit, ik heb altijd bias gehad ivm Francorchamps, maar qua flow valt het toch niet te vergelijken, die onboard van Verstappen z’n pole lap is pure poëzie.

Tja, hij kan maar proberen zeker. Didn't pay off. Als hij verwacht had dat Max 'm daar ff ging laten passeren...

Yuki kan precies toch ook maar niemand inhalen.
Een inhaalrace had ik zeker niet verwacht maar toch minstens een aantal overtakes.

Masterclass, beetje klein van Norris weer bij dat pitgedoe.

Tsunoda heeft er een ok race opzitten.
Lawson beetje teleurstellend.

Piastri en Norris gaan zeker niet lang vrienden blijven :)

Succes om nu nog te ontkennen dat Verstappen ook one of the all time greats is. Ongeziene baas zeg. Nul fouten, compleet in controle, lando nooit drs gegeven,… wie doet dit na

Wat een magistraal weekend van Verstappen, op talent beide McLarens afhouden als het er echt om gaat en tot 1 punt van Norris naderen in het WK.
Waanzinnig😍

Succes om nu nog te ontkennen dat Verstappen ook one of the all time greats is
Wie heeft dat hier ooit ontkent.

Enkel onzin als Max is net seconde per ronde sneller dan eender wie, in welke auto dan ook ; Max wint ook in een vcarb.

Succes om nu nog te ontkennen dat Verstappen ook one of the all time greats is. Ongeziene baas zeg. Nul fouten, compleet in controle, lando nooit drs gegeven,… wie doet dit na
ontkennen niet, hij is ijzersterk, maakt amper tot geen fouten. En vooral in combo met z'n Qualy.. ik denk dat hier P1 kunnen starten het verschil gemaakt heeft. Want inhalen was precies onmogelijk als het verschil klein is. zie tussen Norris en Piastri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan