sniper80
Well-known member
Ja ik had gehoopt dat het een geweldige auto ging worden, maar het is qua livery echt een lelijk hok.Ferrari is echt afschuwelijk lelijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik had gehoopt dat het een geweldige auto ging worden, maar het is qua livery echt een lelijk hok.Ferrari is echt afschuwelijk lelijk
Ik bedoelde vooral hoe dat filmpje geïntegreerd was in het hele podium:dat groepke fake urban dansers achter die RBR wagen was anders ook echt wel cringe hoor.

Geld? Dan toch enkel voor de F1 en zijn sponsors. Want ik kan mij voorstellen dat de sponsors van de teams niet te content zullen zijn met de beperkte schermtijd in vergelijking met een traditionele voorstelling waar alle aandacht naar het eigen team gaat.Ik snap de meerwaarde van die show niet. (Buiten geld)
Foto's zien passeren op sociale media als de car launch is geweest is imo toch leuker. Bij red bull zag je letterlijk de auto 1 seconde.![]()

Ik denk echt voor de eerste keer in 20j dat Ferrari WCC gaat winnen.Ferrari op 1-2 dus![]()