FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die van Ferrari viel serieus tegen. Had er wel wat van verwacht eigenlijk. Vorig jaar vond ik het de mooiste wagen.

Voor de rest weinig spectaculairs. Die van de Racing Bulls was wsl de meest opvallende.

Merc toch wel de mooiste livery. Dat zwart blijft zalig.

McLaren met hun oranje is toch ook echt niks. Als ge dan die andere (oude) Mclarens erlangs ziet staan ...

dit was een verplicht nummer voor bijna iedereen die daar zat he. dit is puur een Liberty Media event.

en Whitehall is gewoon een heel populaire comedian in de UK. ik vind hem nog braaf, tbh. als ze daar over gaan klagen, moeten ze geen comedian aannemen.

Hoogtepunten waren voor mij:
- Whitehall
- Gordon Ramsey
- De compleet overdreven presentatie van Sauber
- De compleet overdreven DJ 'performance' van Alpine
- De presentatie van RBR was audiovisueel echt wel vet gedaan. Jammer dat Max en Liam niet aan het woord kwamen.

Ik snap de meerwaarde van die show niet. (Buiten geld)

Foto's zien passeren op sociale media als de car launch is geweest is imo toch leuker. Bij red bull zag je letterlijk de auto 1 seconde. :rofl:

Ik snap de meerwaarde van die show niet. (Buiten geld)

Foto's zien passeren op sociale media als de car launch is geweest is imo toch leuker. Bij red bull zag je letterlijk de auto 1 seconde. :rofl:
Geld? Dan toch enkel voor de F1 en zijn sponsors. Want ik kan mij voorstellen dat de sponsors van de teams niet te content zullen zijn met de beperkte schermtijd in vergelijking met een traditionele voorstelling waar alle aandacht naar het eigen team gaat.
En qua inhoud was het ook maar sombertjes. Een vraag aan piloot 1, vraag aan piloot 2, nog een korte aan de teambaas en dan verder naar de volgende wagen en het volgende trio.

Wat wel op viel bij Mercedes: geen rood van Ineos meer op de wagen. Toch voor 1/3 eigenaar van het team dacht ik? Voor de rest wel een van de mooiste wagens voor mij dit seizoen.

Aston Martin heeft hun nieuwe wagen ook gepresenteerd aan de hand van renders. Beetje dwaas. Dat het maar snel begint met de testritten en we de echte wagens met alle details aan het werk zien!

Bijzondere sidepods op de Aston, gaan tot de vloer binnenin.
IMG-6261.jpg

En de Mercedes ziet er ook prachtig uit, zeker zonder dat rood

jan-1.png

Tis nog vroeg maar de experts gaan er van uit dat het idd wel eens Ferrari zou kunnen worden. Dat het in ieder geval gaat tussen Ferrari en McLaren. Ik voorspel dat het sws niet van RBR en Mercedes gaat komen en dat RBR nu wel eens echt wat gaat tegenvallen, ook Max.

Officieel bevestigd: Monaco wordt een verplichte 2-stopper. Reden: om de race spectulairder te maken.

Diepe, diepe zucht.......

Laatst bewerkt:
Verstappen C3 stint
1: 32.885 1: 32.695 1: 32.643 1: 32.670 1: 32.779 1: 39.009 1: 32.693 1: 32.968 1: 32.853 1: 33.280

Norris C3 stint
1: 32.733 1: 32.952 1: 32.829 1: 32.898 1: 32.897 1: 33.160 1: 32.998 1: 32.997 1: 32.819 1: 35.493

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan