Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja... Er zijn wel wat regels ivm in en outlaps.Ik dacht dat je niet opzettelijk traag mocht rondrijden?

Geen enkel toen, enkel Williams.Ik denk dat élk team dat wel zou doen. En nu nog meer als toen.
RB geeft je vleugels?Deze race was zoals verwacht een non-show. Verstappen en Red Bull de grote verliezers van het weekend. Op naar Barcelona, benieuwd wat de nieuwe TD rond de flex vleugels voor impact gaan hebben op de rangorde.
dan liever wat controverse die me wakker houdt. Neemt niet weg dat je dit idd moeilijk een race kunt noemen. Monaco gaat altijd een kut circuit blijven, gelijk welke maatregel ze treffen. Maar door zijn status zal dat iconisch gedrocht altijd op de kalender blijven staan.Als je tactische spelletjes leuk vindt heb je veel gemist. Als je liefst iedereen om ter snelst rondjes ziet malen moet je enkel naar Norris zijn laatste ronde kijken: die reed los een gat van 3 seconden in de laatste ronde, en toonde eigenlijk aan dat ze zelfs vooraan in de race gewoon maar hun 78 rondjes op automatische piloot aan 't afhaspelen waren.Ik heb precies niks gemist?
Als je tactische spelletjes leuk vindt heb je veel gemist. Als je liefst iedereen om ter snelst rondjes ziet malen moet je enkel naar Norris zijn laatste ronde kijken: die reed los een gat van 3 seconden in de laatste ronde, en toonde eigenlijk aan dat ze zelfs vooraan in de race gewoon maar hun 78 rondjes op automatische piloot aan 't afhaspelen waren.
Ik vind die tactische spelletjes heel mooi om te zien. Maar sportief trekt dat op niks, dus ik snap dat veel mensen dat walgelijk vinden om naar te kijken (ook terecht overigens). Als ze niks vinden om in te halen op Monaco gaan ze toch moeten accepteren dat die race op zondag een ceremoniële functie heeft, want inhalen gaat toch niet. Ze mogen 10 pitstops verplichten, dat verandert nog niks aan de zaak. Ook geen enkele pitstop verplicht maken zou niks uithalen, want dan smijt iedereen de hardste band op en is het weer een processie.
Een lichtpunt is nog de podiumceremonie, die is toch veruit de beste van het hele jaar: de prins en de prinses die de bekers uitreiken (al dan niet aan de verkeerde), het volkslied wat gespeeld wordt door een fanfare, ... Daar kunnen die nieuwe races niet tegenop met hun vuurwerk en auto's die op het podium komen.
.Dit is precies wat ik vandaag tegen mijn zoon zei. Als je Monaco wil houden, dan moet je er een soort van Time trail van houden, das het enige wat interessant isTijdens de qualy zat ik wel op het puntje van mijn stoel, dacht echt dat Leclerc de pole binnenhad. Wat mij betreft delen ze de punten uit op zaterdag. Zondag was iets interessanter dan vorig jaar vanwege de verplichte pitstop, maar racen hebben we toch niet gezien.
Ik denk dat bandini daar verongelukt vandaar die chicane.Kunnen ze niet gewoon de chicane na de tunnel eruit halen? Met DRS zouden ze daar dan vermoedelijk toch wel voorbij iemand moeten geraken.