FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lawson heeft heel het veld opgehouden zodat Hadjar kon pitten met maar 3 plaatsen verlies. Goed gezien bij RB.

Tis bu** kijk wat sommigen aan het doen zijn. Express
Ik ben neutraal f1 fan, dit heeft toch niks met f1 te maken
is mijn mening.

Zeg ervan wat je wil, maar ik vind dit toch veel boeiender om naar te kijken dan dat gedrocht van vorig jaar hoor.
Da’s eigenlijk nog het ergste. Dat een normale Monaco race nóg saaier is dan dit.

RB heeft dus nog eens hetzelfde gedaan met Hadjar en Lawson, waardoor de top 8 zonder accidenten ook de top 8 zal blijven.

Ik ben benieuwd of er een team heeft uitgedokterd of het mogelijk is om 1 stop te maken, en de laatste stop in de laatste ronde te doen, om in de pitstraat te finishen. Al kan dat in Monaco wel eens weinig voordeel geven door de korte pitstraat.

Ik ben benieuwd of er een team heeft uitgedokterd of het mogelijk is om 1 stop te maken, en de laatste stop in de laatste ronde te doen, om in de pitstraat te finishen. Al kan dat in Monaco wel eens weinig voordeel geven door de korte pitstraat.
Dat mag niet meer denk ik? Je moet finishen op de racebaan en niet in de pits?

Da’s eigenlijk nog het ergste. Dat een normale Monaco race nóg saaier is dan dit.
Klopt, maar daarom snap ik ook niet dat hier weer zoveel gezaag op komt. Ik onthoud dus dat mensen liever naar een processie van 78 laps kijken. Nu zitten we tenminste nog met een tactisch steekspel.

Hij had toch voor Piastri kunnen zitten door vroeger te stoppen?
Dat was misschien te riskant, want het verschil was heel klein. Ze zitten ook op een andere bandenstrategie, die Verstappen ook parten had kunnen spelen als ze te weinig rondes maken op die harde band.

Mercedes is echt fucked eh. Ze worden al gedubbeld en moeten nog 2x pitten.
Ze zouden hetzelfde kunnen doen als RB en Williams, en Antonelli de boel kunnen laten ophouden. Dat lijkt me zowat de enige kans om nog een punt te sprokkelen.

Russell die gewoon de chicane afsnijdt om Albon in te halen en dan gewoon zegt dat ze hem die 5 seconden penalty mogen geven. :laugh:

Volgens mij maakt het hem zelfs niet meer uit waar hij eindigt, als hij maar uit het treintje is.

Hoe Albon daar remde en Antonelli er bijna achterin knalde was echt wel gevaarlijk trouwens. Benieuwd of daar nog naar de telemetrie gekeken gaat worden na de race.

Tis bu** kijk wat sommigen aan het doen zijn. Express
Ik ben neutraal f1 fan, dit heeft toch niks met f1 te maken
is mijn mening.

Zeg ervan wat je wil, maar ik vind dit toch veel boeiender om naar te kijken dan dat gedrocht van vorig jaar hoor.

Heeft toch niks met racen te maken dit.
Ik ben ook wel mee met "dit heeft niks met racen te maken". Daarvoor kijk ik geen F1 hé.

En Russel krijgt even een zwaardere straf omdat hun circuit/regels/auto's op de ballen trekken... Uiteindelijk is hij er dan nog voorbij.

Als die Williams zo belachelijk mag doen... Dan vind ik wat Russel doet maar normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan