FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin het toch heel zuur vinden voor Schumi. Hij heeft niet dezelfde talent als zijn vader. Ma als je nog geen zitje hebt en wil je iets laten zien, dan maak je fouten zeker in de regen is het gemakkelijk.
Mja bij haas zijn ze eruit wie het 2de zitje krijgt.
Geeft die jongen wat minder druk en die kan ook goed presteren.

Begin het toch heel zuur vinden voor Schumi. Hij heeft niet dezelfde talent als zijn vader. Ma als je nog geen zitje hebt en wil je iets laten zien, dan maak je fouten zeker in de regen is het gemakkelijk.
Mja bij haas zijn ze eruit wie het 2de zitje krijgt.
Geeft die jongen wat minder druk en die kan ook goed presteren.
Gisteren had hij blijkbaar ook nog eens motorproblemen vanaf ronde 2. Toch mooi wat plekken kunnen goedmaken.

Allé lap, voor één keer denk ik "ik ga de quali niet bekijken, toch einde seizoen dus ga gewoon enkel de race bekijken op zondag", was ik vergeten dat het een sprintrace was. En blijkbaar nog een best leuke ook. :wallbash:

Ik snap die penalty niet maar soit. Lijkt me Hamilton die gewoon de pas afsnijdt terwijl ze praktisch naast elkaar rijden. Nuja beetje ambiance in de race.

Ik snap die penalty niet maar soit. Lijkt me Hamilton die gewoon de pas afsnijdt terwijl ze praktisch naast elkaar rijden. Nuja beetje ambiance in de race.
misschien dat ze iets gezien hebben bij Verstappen dat je nauwelijks kan zien op TV, anders is dat wel een heel rare penalty ja.

eigenlijk straf: 20 GP's geleden dachten we dat Ferrari kampioen ging worden, en Mercedes amper punten ging pakken.
op dit moment ligt Mercedes virtueel vóór op Ferrari

Denk dat Mercedes hier weer een win van Hamilton afgenomen heeft.
Van 16 lap oude medium naar 6 lap oude softs.
Hij had beter de race uitgereden op die mediums.

Denk dat Mercedes hier weer een win van Hamilton afgenomen heeft.
Van 16 lap oude medium naar 6 lap oude softs.
Hij had beter de race uitgereden op die mediums.
dat ze hem binnen halen, is teken dat ze er niet op rekenen dat hij op die medium het einde haalt. of dat ze denken dat hij het einde wel haalt, maar met een pace waarmee Perez hem inhaalt (en Hamilton dus niet wint)

Jup, het zijn kneuzen. Gewoon tijd aan het verspelen geweest voordat ze een volledige SC uitriepen.
hadden ze die wagen gewoon kunnen wegduwen, hadden ze VSC kunnen houden, imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan