Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaAr De ShOw!!!1!Ik heb net zo een virtual onboard gezien van het circuit in Vegas maar wa is me da zeg.
De F1 is zichzelf kapot aan het maken![]()
Zichzelf kapot aan het maken?Ik heb net zo een virtual onboard gezien van het circuit in Vegas maar wa is me da zeg.
De F1 is zichzelf kapot aan het maken![]()
en toch zullen er veel van de aanwezige fans niks van de race zien.Zichzelf kapot aan het maken?
Enkele puristen zullen het blasfemie vinden en afhaken. In de plaats komt er voor elke afhakende purist 5 keer een nieuwe supporter. De tickets in Vegas zijn sch*teduur, en toch zal het uitverkocht zijn.
We shall see zeker. Dat is een mogelijke uitkomst, maar zeker is het niet.Probleem met die ‘nieuwe’ fans is dat die na een tijdje het wel gezien zullen hebben en tegen die tijd hebben vele trouwere fans afgehaakt door het circus dat ze er van maken.
Wat je hierboven schrijft is 1 van de redenen voor mij om niet te gaan. Als ik 7 of 9 dagen naar Vegas ga, amuseer en feest ik me 7-9 dagen te pletter.en toch zullen er veel van de aanwezige fans niks van de race zien.
en dan is het iets dat veel geld opbrengt, maar waar niemand eigenlijk in geïntresseerd is.
Als je veel social media leest is het inderdaad om te klagen over de prijzen van de tickets (en dan hoor ik ook veel Amerikanen!), de logementen en hun prijzen, de manier waarop Liberty 'fans' bestolen heeft door ze te laten betalen om early tickets te kunnen kopen en waar ze uiteindelijk niets van early gezien hebben.Probleem met die ‘nieuwe’ fans is dat die na een tijdje het wel gezien zullen hebben en tegen die tijd hebben vele trouwere fans afgehaakt door het circus dat ze er van maken.
Als gij uw zelf al een die hard fan vindWat je hierboven schrijft is 1 van de redenen voor mij om niet te gaan. Als ik 7 of 9 dagen naar Vegas ga, amuseer en feest ik me 7-9 dagen te pletter.
Ik weet niet of ik die tijd aan een F1-race wil besteden, ook al ben ik een die-hard fan. Ik DENK dat ik deze liever op TV kijk en de maand ervoor naar Vegas ga, als het nog lekker warm is en de poolparties nog doorgaan.

Dit zijn gewoon evenementen die niets. 0,0 met autosport te maken hebben. Enkel de show telt. Net zoals we al evenementen hebben zoals Jeddah, Miami, Azerbeidzjan, Vietnam (dat uiteindelijk gelukkig niet doorging), Qatar in de toekomst,...
Als gij uw zelf al een die hard fan vind
Ik heb u hier al uitspraken weten doen die vooral het tegenovergestelde bewijzen maar kom.
Dat de tickets de deur uitvliegen wil nog steeds niet zeggen dat de sport aan het groeien is. Er gaat eerst een piek komen maar het zal dalen op deze manier.
of Qatar een goeie race was (en zal zijn) laat ik in het midden, maar daar heb je toch geschiedenis met MotoGP. genoeg om niet te spreken van "enkel voor de show", ik herinner er mij daar eigenlijk niks van.Specifiek Azerbeidzjan vind ik nu net wel een meerwaarde hebben, bijna steevast leuke races, er kan ingehaald worden, paar leuke secties... Van mij mag het zeker blijven.
Qatar en Azerbeidzjan zet ik in dat rijtje niet zo zeer voor de show, maar vanwege landen met bedenkelijke praktijken. VAE en Bahrain mag je dus eigenlijk ook wel toevoegen. Vrij autoritair en corrupt en F1 (en sport in het algemeen) gebruiken voor het schoon maken van hun wereldwijd imago. En dan kom je toch weer uit bij eerder commerciële redenen dan puur voor de sport op zich (maar die gaat elk land op de kalender wel op een of andere manier hebben natuurlijk)of Qatar een goeie race was (en zal zijn) laat ik in het midden, maar daar heb je toch geschiedenis met MotoGP. genoeg om niet te spreken van "enkel voor de show", ik herinner er mij daar eigenlijk niks van.
de show-GP in de VAE is eerder Abu Dhabi.