Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drive throughs doen ze toch nog maar amper?Ben ik de enige die 10s voor Ricciardo veel te mild vond? Had minstens een drive trough mogen zijn vind ik. Voor de rest goeie race van hem, maarja, toch maar dubbel door die fase.
oh ffs, kunnen ze bij F1 hun schema niet aanpassen aan het fucking winteruur... race is om 21u gestart, op hun website stond 22u![]()
![]()
En dan werkt die F1TV nog enkel op mijn gsm![]()
Ik kijk altijd op meerdere plekken voor het start uurIn de app klopte de starttijd wel.
Anyhow f1tv is bagger vandaag.
zo ben ik zeker.Doen ze inderdaad amper. Maar als een andere rijder er compleet uit ligt en de fout is redelijk eenzijdig, dan mag dat invloed hebben op de zwaarte van de straf vind ik. Als Yuki daar gewoon verder kan rijden, verandert dat de zaak.Drive throughs doen ze toch nog maar amper?
10s is vrij standaard voor zo'n actie, en meer moet dat imo niet zijn
Mercedes is de laatste 2 races wel echt sterk. Ligt dat nu aan het circuit of zijn ze Ferrari nu echt voorbijgestreefd?Hamilton had hier toch een echte kans om te winnen.
Maar Mercedes heeft die kans weggegeven door de medium-hard strategie.
Voorbije twee jaren hebben ze Hamilton toch al redelijk wat wins (en een titel) gekost door slechte strategische keuzes.
ik denk dat het belangrijker nieuws is, in de zin dat Hulkenberg daar dus weg is.
Stoffel is ook al 30+ en Drugovich heeft een sponsor van 7 miljoen.Ik ben er niet van overtuigd dat Drugo de voorkeur gaat krijgen. Ja, hij is de recentste F2 kampioen maar Stoffel heeft wel al veel meer ervaring ivm F1 en in de autosport in het algemeen en is wereldkampioen FE.
Hangt er een beetje vanaf wie de meest beschikbare is op dat moment. En dat zal Drugovich zijn in veruit de meeste situatiesIk ben er niet van overtuigd dat Drugo de voorkeur gaat krijgen. Ja, hij is de recentste F2 kampioen maar Stoffel heeft wel al veel meer ervaring ivm F1 en in de autosport in het algemeen en is wereldkampioen FE.
.
.)Pls dont. Wat brengt een hulkenberg nog.. Liever jonge honden zoals een Schumacher dan.Slecht nieuws voor Mick vrees ik.