FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog altijd niet echt mee waarom blijkbaar niemand voor Alpine wilt rijden, en allemaal teams kiezen die achter Alpine staan in het kampioenschap.

4. Alpine 115
5. McLaren 95
9. Aston Martin 24

Dus het "hoera" statement van marcel begrijp ik ook niet helemaal (buiten dat Piastri nu heeft wat hij wou hebben).

In geval van Alsonso omdat Alpine contractverlenging maar bleef uitstellen met oog op Piastri binnen 1 jaar terwijl Aston Martin meteen een paar jaar aanbood toen Vettel vertrok.

Ik gok Piastri omdat Alpine hem eerst nog een jaar aan het wachten wou houden terwijl McClaren meteen voor hem wou gaan.

Meer details over de hele Piastri saga.
“Met de Franse slag” is nog een understatement.

Zichzelf serieus in de voet geschoten precies...
Al begrijp ik nogwel dat ze Piastri eerst bij Williams wilden plaatsen. 't Is toch eerder de norm dat rookies niet meteen een zitje krijgen in het 'main team'. Maar in dit geval wou dat dus zeggen dat Piastri mogelijks tot 2025 had moeten wachten. Als McLaren dan een contract heeft klaarliggen voor 2023 is de keuze snel gemaakt natuurlijk. Zeker na al dat contractueel getreuzel van Alpine.

Edit:

Team principal Otmar Szafnauer revealed last weekend that Piastri had ‘smiled and said thank you’ at being told of the news.

Reflecting on that moment, Piastri said: “That was a bizarre and frankly upsetting episode.

“It was done publicly in front of some members of the team who were oblivious to the situation and I didn’t want to cause a scene in front of them.

Haha, ale man.

Laatst bewerkt:
Nochtans zijn er borden bij de ingangen dat ze geen vuurwerk mogen meenemen. Simpel dan: elke "fan" die vuurwerk afsteekt gewoon een ban geven. Ik vraag mij af wat ze er zo fantastisch aan vinden: stank, je ziet niets meer + iedereen rond jou eveneens (leuk als je zo paar 100€ uitgeeft en dan de start niet ziet door zo een onnozelaar), en belangrijkste van alles : het is nog eens onveilig voor de rijders als de wind slecht zit. Ze mogen er eens tegen beginnen optreden.

Verstappen weer erg sterk in sector 2. Top 6 zit wel dicht op elkaar, hopelijk Leclerc met een sterke start voor een spannende race.

Oef, ze zaten wel erg kort bij elkaar. Stevige lap van Max.

Hoe achterlijk en/of dronken moet je zijn om flares op de baan te gooien. Nog nooit gezien.
Blij dat ze op z'n minst die eerste debiel gevonden en gekicked hebben.

Ge moogt zeggen van die Hollanders wat ge wilt, maar een hele tribune zo uit hun dak laten gaan en zo verenigen. Dat kunnen ze alleen in Nederland. Daar moeten ze zelfs in België niet aan beginnen op de voetbal want de helft wil nog geen Belgische driekleur vasthouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan