Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Schumacher, Hamilton, Vettel had je tenminste nog de teammate die mee kon. (zeker Barrichello/Webber/Rosberg)Man dat waren pas optochten. Blij dat die tijd voorbij is.Inhaalacties kon je op 1 hand tellen over gans het seizoen.
Ik weet nog dat motogp vaak overlapte met F1. Met plezier zette ik toen motogp op![]()
Ging binnen 3 dagen uitspraak komen (na maandag avond) , voorlopig nog niks van tegengekomen.Any news on the Piastri saga? Dacht ergens gehoord te hebben dat er een of andere beslissing/uitspraak zou volgen gisteren. Geen idee wat juist, maar kan precies nergens iets van nieuws vinden.

Ik dacht eigenlijk dat dat al officieel was (dat stuk over Ferrari dan)er gaan geruchten dat Schumacher zijn banden met Ferrari gaat verbreken voor volgend seizoen, en mogelijk niet voor HAAS gaat rijden
Ergens deze week bekend gemaakt inderdaad. Als Schumi fan hoop ik dat hij volgend jaar ook nog meedoet, maar ik zou het ook niet raar vinden als hij geen nieuw contract vastkrijgt ergens...Ik dacht eigenlijk dat dat al officieel was (dat stuk over Ferrari dan)
Ik dacht dat het vooral gewoon zijn contract was dat afliep, dus niet zozeer verbreken, maar geen verderzetting.ik had het toch nog nergens gelezen, en nog steeds niet op de serieuzere websites, tbh.
maar goed, als hij zelf zijn banden met Ferrari breekt, zal hij wel zicht hebben op iets, zeker?
Zo had ik het ook begrepen.Ik dacht dat het vooral gewoon zijn contract was dat afliep, dus niet zozeer verbreken, maar geen verderzetting.
Zo hard moet MSC toch niet onderdoen? Magnussen zijn puntenvoordeel komt vooral van de eerste races. In recente races rijden die gelijkaardig.Zo had ik het ook begrepen.
Zou me verbazen als die nog op de grid staat volgend jaar.
Als ge u laat inmaken door ene die eigenlijk compleet niet fit meer was aan het begin vh seizoen...
En de marketing "Schumacher" zal er nu ook wel af zijn. Uiteindelijk de hoofdreden dat hij ooit bij Haas is kunnen beginnen.
Ging binnen 3 dagen uitspraak komen (na maandag avond) , voorlopig nog niks van tegengekomen.
Ook benieuwd naar uitslag![]()